گوشی شیائومی Mi MIX سفید رنگ - تکفارس 
گوشی شیائومی Mi MIX سفید رنگ - تکفارس 

گوشی شیائومی Mi MIX سفید رنگ

یاسر سرصباحی
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - 22:12
گوشی شیائومی Mi MIX سفید رنگ - تکفارس 

شیائومی با ارائه گوشی Mi MIX با صفحه نمایشی  که تقریباً تمام سطح پنل جلویی را در بر گرفته، توجهات تعداد زیادی را به خود جلب کرده است. این استقبال بی نظیر باعث شد که موجودی اولیه این محصول در کمتر از ۱۰ ثانیه به فروش برسد و شرکت های دیگر نیز برای ارائه محصولی مشابه در تلاش هستند. حال تصاویری از این گوشی در فضای اینترنت منتشر شده است که نشان می دهد شرکت چینی در نظر دارد رنگ سفید این گوشی مخصوص را به بازار ارائه دهد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

چند روز پیش بود که گفته می شد شاید شیائومی بخواهد مدل کوچکتر Mi MIX را با نام nano ارائه کند. حال با انتشار تصاویری از این گوشی سفید رنگ، می توان فهمید که شرکت چینی برنامه های ویژه ای برای این گوشی با صفحه نمایش بدون حاشیه دارد.

از این تصاویر این طور به نظر می رسد که Mi MIX با رنگ سفید، مانند مدل مشکی رنگ آن جذابیت را نداشته باشد، ضمن این که در مدل سفید رنگ حاشیه اندک دور صفحه نمایش  بیشتر به چشم می زند.

در حال حاضر شرکت شیائومی با تقاضای زیادی برای گوشی هوشمند Mi MIX مواجه است و این طور به نظر می رسد که بتواند تا زمان تعطیلات کریسمس  فروش این محصول را دوباره از سر بگیرد، اما احتمالا معرفی و ارائه مدل کوچکتر با صفحه نمایش تمام صفحه ۵.۵ اینچی بتواند تا حدودی در بازار امروز خود نمایی کند.

در آخر باوجود انتشار عکس هایی از مدل سفید رنگ, هنوز اطلاعاتی درباره ی زمان ارائه و قیمت این محصول در دست نیست.

منبع: Phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید