باهوش ترین شهروند کانادا به استخدام بلک بری درآمد! - تکفارس 
باهوش ترین شهروند کانادا به استخدام بلک بری درآمد! - تکفارس 

باهوش ترین شهروند کانادا به استخدام بلک بری درآمد!

دانیال دهقانی
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - 23:18

باهوش ترین شهروند کانادا به استخدام بلک بری درآمد! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

بلک بری شاید امروزه در صدر تولید کنندگان گوشی های هوشمند حضور نداشته باشد، ولی به نظر هنوز هم می تواند استعدادهای مختلف را به خود جذب کند. بلک بری به تازگی اعلام کرده است که کتی وارن (Katy Warren) باهوش ترین شهروند کانادا را به استخدام در آورده تا در بخش مهندسی سخت افزار مشغول به کار شود. او در بخش اینترنت اشیا (IoT) این شرکت مشغول به کار خواهد شد، و بر روی BlackBerry Radar Solution کار خواهد کرد. این وسیله در حقیقت یک دستگاه امنیتی است که مسئولین ترابری و حمل و نقل را از اطلاعات لحظه به لحظه و امنیتی در مورد “تریلر، شاسی و کانتینر خودرو” آگاه می سازد.

برای کسب عنوان باهوش ترین شهروند آمریکا، وارن باید در یک برنامه تلوزیونی با همین نام شرکت می کرد و از خود هوش و ذکاوتی چند جانبه و در مورد موضوعات مختلف نشان می داد. او برای استخدام در بلک بری به طور آنلاین درخواست داده بود، و حالا هم بسیار خوشحال است که کاری در شرکتی که به قول خودش “یکی از برترین شرکت های فعال در زمینه تکنولوژی در دنیا” است پیدا کرده.

کتی وارن، باهوش ترین شهروند کانادا گفته است:

“بلک بری یکی از بهترین شرکت های تکنولوژی دنیا است و من می خواستم برای یک مدت طولانی اینجا کار کنم. من به طور آنلاین درخواست دادم و بسیار هیجان زده بودم تا در مصاحبه شرکت کنم، چرا که عقیده داشتم کار کردن در بلک بری برای من یک هدف بزرگ است… فکر می کنم بزرگ ترین سورپرایز برای من این بود که بدانم بلک بری تا چه حد در زمینه هایی فارغ از تولید گوشی های هوشمند فعال است. این یک شرکت کاملاً متفاوت با چیزی است که بسیاری از مردم از آن شناخت دارند، به خصوص با تمرکز بر روی امنیت و توسعه نرم افزار، و این چیزی است که من واقعاً در مورد بلک بری آن را دوست دارم.”

BlackBerry Radar Solution می تواند در عرض کمتر از ۱۰ دقیقه و بدون آویزان شدن از سیستم قدرت یک کامیون به آن متصل شود. با داشتن یک باتری که پس از سه سال باید تعویض شود، صاحبان مشاغل می توانند کامیون هایشان را با رابطی نقشه مانند ردیابی کنند تا مطمئن شوند محموله ارزشمند آن کامیون به همان جایی که باید، می رسد. این ها محصولات و خدماتی هستند که بلک بری تصمیم دارد با آن ها جلو برود، حداقل فعلاً.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید