گلکسی A7 2017 تاییدیه ی بلوتوث دریافت کرد - تکفارس 
گلکسی A7 2017 تاییدیه ی بلوتوث دریافت کرد - تکفارس 

گلکسی A7 2017 تاییدیه ی بلوتوث دریافت کرد

امید بصیری
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - 23:31
گلکسی A7 2017 تاییدیه ی بلوتوث دریافت کرد - تکفارس 

به نظر می رسد که مدت زمان زیادی تا عرضه ی نسخه ی جدید تر گوشی گلکسی اِی ۷ باقی نمانده است. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید.

حدود ۳ ماه پیش بود که خبر از معرفی مدل های به روز رسانی شده ی سه مدل گوشی گلکسی ای ۳، گلکسی ای ۵ و گلکسی ای ۷ به شما دادیم. حال بزرگ ترین مدل این گوشی ها تاییدیه ی بلوتوث خود را دریافت کرده است و این بدان معنی است که فقط یک تاییدیه ی دیگر تا عرضه ی رسمی این گوشی ها به بازار باقی مانده است! آن هم تاییدیه ی FCC!

فهرست بندی های اخیر آنتوتو و GFXBench اشاره می کنند که گلکسی ای ۷ ۲۰۱۷ از یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن Full HD 1920*1080، پردازنده ی اگزینوس ۷۸۸۰ ساخت خود سامسونگ با فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز، ۳ گیگابایت رم دی دی آر ۴، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی، ۲ دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در جلو و عقب گوشی و هم چنین باتری ۳۳۰۰ میلی امپر بر ساعتی بهره می برد. هم چنین انتظار می رود که این گوشی از یک حسگر اثر انگشت، پشتیبانی از ارتباط ال تی ای و همچنین یک پورت و اس بی سی تایپ بهره ببرد.

البته باید این نکته را اشاره کنیم که هیچ کدام از این اطلاعات در حال حاضر تایید نشده اند و باید منتظر خبر های آتی ماند تا درباره ی این مشخصات مطمئن شد. خوشبختانه می توان به وضوح متوجه شد که سری سال ۲۰۱۷ گلکسی اِی ها در حال گذراندن مراحل آزمایشی خود هستند و این بدان معنی است که مدت زمان زیادی تا معرفی آن ها باقی نمانده است. ما امیدواریم که این گوشی ها تا ماه دسامبر معرفی شده و از اوایل سال آینده ی میلادی نز به دست مشتریان برسند.

نظر شما درباره ی این سری گوشی ها چیست!؟ آیا از مدل های سال های گذشته ی این گوشی ها استفاده می کنید!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.