بازی Football Manager Mobile 2017 برای اندروید و آی او اس منتشر شد - تکفارس 
بازی Football Manager Mobile 2017 برای اندروید و آی او اس منتشر شد - تکفارس 

بازی Football Manager Mobile 2017 برای اندروید و آی او اس منتشر شد

دانیال دهقانی
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - 23:46
بازی Football Manager Mobile 2017 برای اندروید و آی او اس منتشر شد - تکفارس 

بازی Football Manager Mobile 2017 برای اندروید و آی او اس منتشر شد! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

بیش از یک هفته از زمانی که سگا بازی Football Manager Touch 2017 را برای پلتفرم اندروید و آی او اس منتشر کرده می گذرد، ولی آن بازی فقط مخصوص تبلت ها بود. این ناشر تائید کرده بود که یک نسخه مخصوص موبایل نیز در دست توسعه است و به زودی منتشر می شود.

خوشبختانه، زیاد طول نکشیده تا پای Football Manager Mobile 2017 به پلتفرم های خودش باز شود، بنابراین اگر شما یک گوشی هوشمند که سیستم عامل اندروید یا آی او اس دارد را در اختیار دارید، هم اکنون می توانید این بازی را دانلود و شروع به بازی کردن آن کنید.

البته یک مسئله وجود دارد، و آن هم این است که Football Manager Mobile 2017 رایگان نیست. خبر خوب هم این است که به اندازه نسخه مخصوص تبلت، که قیمتی معادل ۱۹.۹۹ دلار داشت نیز گران نیست. نسخه موبایلی هم اکنون با قیمت ۸.۹۹ دلار در اپ استور و گوگل پلی قابل تهیه است.

Football Manager جدید برای پلتفرم موبایل با پیشرفت های زیادی نسبت به نسخه های قبلی مواجه شده است. این بازی با بهبودهای زیادی در زمینه هوش مصنوعی، که باعث می شود تجربه بازی بسیار لذت بخش تر و آسان تر شود مواجه شده است.

استعدادیابی ارتقا یافته نیز یکی از ویژگی هایی است که به شما اجازه می دهد فوتبالیست های جوان را پیدا کرده و به خدمت  بگیرید، آن هم با استفاده از استعدادیاب های خودشان.  گزینه های بیشتری برای نقل و انتقالات نیز به بازی اضافه شده است. برای مثال، اکنون می توانید بازیکنان قرضی را در صورت صلاح دید بعدتر به خدمت بگیرید.

بازیکنان همچنین راه های بهتری را برای هدایت تیم خود پیدا خواهند کرد، مثل آن که اکنون می توان بازیکنانی که کار اشتباهی را در مسابقه یا در جلسات تمرین انجام می دهند را پیدا و تنبیه کرد.

Football Manager Mobile 2017 دارای ۱۵ لیگ مطرح اروپایی از کشورهای مختلف می شود. این لیگ ها علاوه بر لیگ های موجود در نسخه های قبلی، شامل دو لیگ جدید ترکیه و لهستان می شوند.

نظر شما در رابطه با این بازی چیست؟ آیا تمایلی به تهیه آن بر روی گوشی هوشمند خود دارید؟ نظرات خود را با تک فارس در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید