الکسا ۶۰,۰۰۰ دستور پخت غذا میداند که میتواند به شما هم آموزش دهد - تکفارس 
الکسا ۶۰,۰۰۰ دستور پخت غذا میداند که میتواند به شما هم آموزش دهد - تکفارس 

الکسا ۶۰,۰۰۰ دستور پخت غذا میداند که میتواند به شما هم آموزش دهد

امیر پاکپور
۱ آذر ۱۳۹۵ - 14:38
الکسا ۶۰,۰۰۰ دستور پخت غذا میداند که میتواند به شما هم آموزش دهد - تکفارس 

با تشکر از سر اشپز های تلویزیونی و مسابقات اشپزی تلویزیونی اشپزی به فعالیتی محبوب مبدل شده است . دستیار های صوتی نیز یکی از به بهتر ین انتخاب ها برای یاد گرفتن دستور پخت های جدید هستند .

امازون اکو ( Amazon Echo ) و آمازون اکو دات ( Echo Dot ) ، دستگاه های محبوب و مشهور امازون هستند  که با اتصال به فضای ابری الکسا ( Alexa ) کار میکنند . این دستگاه ها میتوانند به شما اطلا عاتی در باره ی وضعیت آب و هوا ، اخبار ورزشی و   اخبار غمومی به صورت سریع وبی انکه مجبور به استفاده از دست های خود باشید ارائه دهند . اکسا همچنین می تواند با فرمان های صوتی موسیقی پخش کند و همچنین با قابلیت تازه اضافه شده به نام اسکیلز پیقامی را نوشته و ارسال کند . یکی دیگر از قابلیت های جدیدی الکسا امکان اتصال به یک وبسایت دستور پخت به اسم آلرسپی (Allrecipie) می باشد.

با تشکر از این قابلیت جدید اضافه شده به الکسا ، کاربران دستگاه های اکو دات و اکو  قادر هستند از الکسا سوال کنند که با مواد اولیه موجود در خانه خود چه غذا هایی را میتوان طبخ کرد . کاربران همچنین میتوانند از اکسا دستور پخت یک وعده غذایی ساده و سریع را بخواهند و الکسا در اماده سازی و مقدار مواد اولیه به ان ها کمک خواهد کرد و چون  اشپزی نیازمند به دخالت دست است و در اکثر مواقع دستان اشپز کثیف میشود ، کاربران قدردان فرمانپزیری صوتی این سری دستگاه ها ی آمازون اکو خواهند بود . تنها کاری که شما لازم است انجام دهید این است که اسم یک دستور عمل یا مواد اولیه یا زمان موجود برای آشپزی را به الکسا بگویید و الکسا به صوت قدم به قدم شما را راهنمایی خواهد کرد

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید