با وجود فاجعه Note 7 ، طرفداران سامسونگ همچنان وفادار - تکفارس 
با وجود فاجعه Note 7 ، طرفداران سامسونگ همچنان وفادار - تکفارس 

با وجود فاجعه Note 7 ، طرفداران سامسونگ همچنان وفادار

عرفان کرد
۱ آذر ۱۳۹۵ - 19:52
با وجود فاجعه Note 7 ، طرفداران سامسونگ همچنان وفادار - تکفارس 

طبق نظرسنجی رویترز ، هواداران سامسونگ به محصولات این شرکت وفادار خواهند ماند. در ادامه با تکفارس همراه شوید تا از جزئیات این خبر آگاه شوید.

بعد از این که سامسونگ تصمیم گرفت گوشی های Note 7 را از بازار جمع کند ، ۴۰% از افرادی که گوشی سامسونگ داشتند گفتند که دیگر از محصولات این شرکت استفاده نخواهند کرد ؛ اما نظر سنجی جدید رویترز نشاند می دهد که مشتریان سامسونگ به همان مقدار به محصولات این شرکت وفادار اند که مشتریان آیفون هستند.

۲۷% از افرادی که در این نظرسنجی شرکت کردند و از قطع تولید Note 7 با خبر بودند اعلام کردند که اولویت اولشان در گوشی بعدیشان محصول سامسونگ خواهد بود. ۲۵% از افراد شرکت کننده که از قطع عرضه Note 7 نیز گفتند که در انتخاب بعدی نیز از محصولات این شرکت کره ای استفاده می کنند. ۹۱% کسانی که هم اکنون از محصولات سامسونگ استفاده می کنند گفتند که حاضرند باز هم از گوشی های این شرکت استفاده کنند و ۹۲% صاحبان محصولات  سامسونگ بر این نظرند که از تمام محصولات این شرکت استقبال می کنند. این آمار در مقابل آمار طرفداران محصولات اپل قرار می گیرد. در آماری مشابه ۹۲% از مشتریان آیفون شرکت اپل گفته اند که حاضرند باز هم یک آیفون بخرند و ۸۹% نیز اعلام کرده اند حاضر به خرید هر محصولی از اپل هستند.

بنا به اعلام سامسونگ ، آن ها ۸۵% از گوشی های Galaxy Note 7 را که توسط مشتریان خریداری شده اند را پس گرفته و آن ها را با گوشی های دیگری از محصولاتش جایگزین کرده. در این نظرسنجی ، رویترز از ۲۳۷۵ تن از دارندگان گوشی های سامسونگ و ۳۱۵۸ نفر از صاحبان آیفون سوال پرسیده.

به این دلیل که انفجار کوشی های Galaxy Note 7 در همان ابتدا رخ داد فقط خریداران اولیه این گوشی از این اتفاق ضرر کردند. این به این معنی است که تعداد زیادی از طرفداران سامسونگ وارد این جریان نشدند.

با این حال آنالیز دقیق فروش گوشی های هوشمند خبر از این می دهد که گوشی هاس سامسونگ سهم زیادی از بازار را از دست داده اند. به لطف انفجار گوشی های Galaxy Note 7 ، سهام سامسونگ با ۴.۴ امتیاز افت نسبت به دوره گذشته ، ۱۴% کاهش یافته. نکته جالب اما این است که سامسونگ همچنان بیشترین سهم را در بازار گوشی های هوشمند دارد و هنوز ۷.۷ امتیاز از بزرگترین رقیب خود ، اپل ، جلو است.

آیا طرفداران سامسونگ پای حرفشان خواهند ایستاد؟ آیا محصول بعدی سامسونگ می تواند ضرر های Note 7 را جمع کند؟ نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید