تجربه غذا خوردن در مک دونالد با استفاده از تکنولوژی VR - تکفارس 
تجربه غذا خوردن در مک دونالد با استفاده از تکنولوژی VR - تکفارس 

تجربه غذا خوردن در مک دونالد با استفاده از تکنولوژی VR

امیر پاکپور
۱ آذر ۱۳۹۵ - 21:49
تجربه غذا خوردن در مک دونالد با استفاده از تکنولوژی VR - تکفارس 

مک دونالد به فکر مشتریان خود بیش از دیگران است! در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید!

پس از معرفی و  اجرای سیستم سرویس دهی جدید مشتری در تعدادی  از شعبه های بین المللی ، مک دونالد با کمی تغییر به مک دونالدی جدیدتر و لوکس تر تبدیل شد و حالا مک دونالد شروع به ارائه این سیستم جدید در شعب کوچک تر شهری خود ، در شهر هایی از قبیل  نیویورک ، فلوریدا و کالیفورنیا کرده است . در این سیستم تمامی مراحل سفارش غذا ، سرویس دهی به مشتری  ، و پرداخت در کیوسک هایی که به صفحه های لمسی مجهز هستند انجام می شود که از سیستم های اندروید یا اپل پی  (apple pay) استفاده میکنند.

اگر شما به اندازه کافی خوش شانس نیستید که به این رستوران های مدرن  رفته و تجربه این سیستم سرویس دهی ارتقا یاقته را داشته باشید ( که احتمالا اکثر خوانندگان این خبر از این دسته هستند ) مک دولاند به فکر شما هم هست . یک شبیه ساز ساخته شده برای دستگاه های  Google-Cardboard  به شما اجازه میدهد که به یاری تکنولوژی VR هرانچه که  ابن رستوران های ارتقا یافته و پیشرفته ارائه می دهند را تجربه کنید .

تنها کافیست دستگاه را روی چشمهای خود قرارداده و از تجربه ی جادوی ایستادن در صف ،  سفارش دادن ، و گپ زدن با باقی مشتریان یا کارمندان مکدونالد لذت ببرید  و غذای مجازی میل کنید .

نظر شما درباره ی این قابلیت جالب چیست!؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید