اینستاگرام چت آنلاین را به ویژگی های خود افزود - تکفارس 
اینستاگرام چت آنلاین را به ویژگی های خود افزود - تکفارس 

اینستاگرام چت آنلاین را به ویژگی های خود افزود

علی فلاح
۱ آذر ۱۳۹۵ - 22:44
اینستاگرام چت آنلاین را به ویژگی های خود افزود - تکفارس 

شبکه اجتماعی اینستاگرام که آن را “شبکه اشتراک گذاری عکس” نیز نامیده اند ، این امکان را به ویژگی های خود افزود که آنلاین ، به صورت ویدیویی چت کنید. در حقیقت نام اصلی این ویژگی “رسانه ی محو شونده” است.

با ادامه این مطلب، همراه تک فارس باشید.

وب سایت های بزرگ دنیا ، غول هایی که از آن ها تعبیر به شبکه های اجتماعی می کنیم ، اعم از فیس بوک ، توییتر و گوگل ، همگی ویژگی چت ویدیویی را داشتند. در این میان ، اینستاگرام که جز محبوب ترین شبکه های اجتماعی موبایلی است ، چت آنلاین را کم داشت که با افزودن این ویژگی ، این کمبود را بر طرف کرد.

نام این ویژگی ، همانطور که ذکر کردیم “رسانه ی محو شونده ” و یا “از بین رونده” است. به این صورت که فیلم های ویدیویی زنده ، بر روی دستگاه های هیچ کدام از کاربران در حال مکالمه ، ذخیره نمی شود.و بلافاصله پس از اتمام تماس ویدیویی ، از بین می روند.

ویژگی جدید چت آنلاین انستاگرام ، بسیار شبیه به سیستم تماس ویدیویی فیس بوک و پریسکوپِ توییتر است. شما در حین انجام تماس(Call) یک متن نوشته شدهِ (live) کوچک در گوشه ، بالای صفحه نمایش می دهد که حاکی از زنده بودن این تماس است.

instagram-live-video

شما همچنین در حین انجام تماس تصویری ، میتوانید کامنت ، متن و اِموجی(emoji) نیز ارسال کنید. این قسمت جدید از اینستاگرام ، بسیار شبیه به Snapchat است ، مانند ارسال عکس ها و ویدیو هایی که پس از مشاهده شدن ، از بین می روند. علاوه بر این ، این نرم افزار در صورت ریپلای شدن پست های شما و یا گرفته شدن اسکرین شات از پست های شما ، به شما اطلاع رسانی می کند.

عده ی کمی از کاربران اینستاگرام ، برای تست این ویژگی ، از این امکانات جدید استفاده میکنند در حالی که بقیه کاربران ، باید منتظر آپدیت جدید این نرم افزار باشند.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید