گوشی گلکسی سی ۵ پرو در زاوبا دیده شد - تکفارس 
گوشی گلکسی سی ۵ پرو در زاوبا دیده شد - تکفارس 

گوشی گلکسی سی ۵ پرو در زاوبا دیده شد

دانیال دهقانی
۲ آذر ۱۳۹۵ - 01:42
گوشی گلکسی سی ۵ پرو در زاوبا دیده شد - تکفارس 

گوشی گلکسی سی ۵ پرو در زاوبا دیده شد! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

اگر به ماه سپتامبر برگردیم، می بینیم که گفته شده بود انتظار می رود سامسونگ دو مدل گلکسی سی ۵ پرو (Galaxy C5 Pro) و گلکسی سی ۷ پرو (Galaxy C7 Pro) را به بازار عرضه کند. حالا، با فرض این که سامسونگ خود این دو گوشی را به طور رسمی ماه آینده معرفی می کند، گلکسی سی ۵ پرو در وبسایت زاوبا (Zauba) دیده شده است. اگر با تک فارس در چند ماه اخیر همراه بوده باشید احتمالاً با زاوبا آشنایی کافی را دارید ولی برای آن هایی که نمی دانند، باید گفت که زاوبا یک وبسایت هندی فعال در زمینه واردات و صادرات است. معمولاً، اطلاعات جالبی از دستگاه هایی که به زودی وارد هند می شوند را با بالا و پایین کردن این وبسایت می توان به دست آورد.

جمعه گذشته، مشخص شد که گلکسی سی ۵ پرو موضوع یکی از پست های وبسایت زاوبا بوده است. دو مدل از گوشی SM-C5010 (شماره سریال گوشی گلکسی سی ۵ پرو این چنین است) برای در اختیار قرار گرفتن توسط مرکز تحقیقات و توسعه ارزیابی و هدف (Purpose and Evaluation) به این کشور وارد خواهد شد. این گوشی ها برای فروش نخواهند بود. در حالی که هنوز هیچ مدرک معتبری برای اثبات قیمت این گوشی وجود ندارد، ولی به نظر سامسونگ این گوشی را با قیمتی معادل ۳۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد کرد.

همین چند روز پیش، اطلاعاتی در مورد این گوشی از طریق وبسایت ویبو (weibo) به بیرون درز پیدا کرد. این اطلاعات حاکی از آن بود که گلکسی سی ۵ پرو با داشتن چیپست اسنپ دراگون ۶۲۶ (Snapdragon 626) به بازار عرضه خواهد شد. این چیپست مدل ارتقا یافته چیپست Snapdragon 625 SoC است، که شامل یک پردازنده ۸ هسته ای و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۶ (Adreno 506) می شود. عملکرد این مدل همچنین نسبت به اسنپ دراگون ۶۲۵ در حدود ۱۰ درصد سریع تر است.

نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟ دیدگاه های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.