ضرورت خرید قاب وگرفتن بیمه برای صاحبین  Xiaomi Mi MIX - تکفارس 
ضرورت خرید قاب وگرفتن بیمه برای صاحبین  Xiaomi Mi MIX - تکفارس 

ضرورت خرید قاب وگرفتن بیمه برای صاحبین Xiaomi Mi MIX

امیر پاکپور
۲ آذر ۱۳۹۵ - 17:56
ضرورت خرید قاب وگرفتن بیمه برای صاحبین  Xiaomi Mi MIX - تکفارس 

خریداران گوشی جدید شرکت   Xiaomi با مشکلی نسبتا جدی در رابطه با صفحه نمایش این گوشی مواجه شده اند ، در ادامه با تکفارس همراه باشید

درست بعد از رونمایی از Xiaomi Mi MIX در اواخر ماه اکتبر ، تصاویری از یکی از این  گوشی ها   منتشر شد که از درون  دستان  صاحبش به زمین افتاده  و صفحه گوشی تماما  خورد شده و کنده شده بود  ،  این  باعث شد که دستگاه به طور کامل  غیره قابل استفاده شود. اما چه انتظار دیگری از یک گوشی با نسبت بدنه به صفحه ی ۹۱ درصد میتوان داشت ؟

اگر شما آنقدر خوش شانس هستید که یک mi mix  برای خود بخرید ، حتما میخواهید که از آن در برابر ضربه ها و آسیب های احتمالی محافظت کنید. تصاویر نشان می دهند که این گوشی ها با یک قاب محافظ  اضافی عمر بیشتری میکنند . چیز دیگری که باید مدنظر داشته باشید بیمه است . بنا به یک گزارش که امروز ( ۲۱ نوامبر ) در چین  منتشر شد ، هزینه بیمه این گوشی برابر است با ۳۶ دلار آمریکا در سال . این یک انتخاب ارزان قیمت برای محافظت از چنین  گوشی با صفحه نمایشیست  که بخش اعظم آن از گلس( glass ) تشکیل شده است . بیمه صفحه نمایش و خرابی های ناشی از آب دیدگی و ضربه را پوشش میدهد.

چندی پیش یک از فعالین ویبو (weibo) تصویری از mi mix خود پست کرد . گوشی از روی میز پایین افتاده و قسمتی از صفحه نمایش کنده شده بود و سوراخی کوچک اما مشخص بر روی گلس محافظ صفحه نمایش آن باقی مانده بود  . او بیان کرد که  طراحی صفحه نمایش گوشی احتمالا معیوب است . ما باید اشاره کنیم که در ساخت صفحه نمایش این گوشی از تکنولوژی گوریلا گلس ( Gorilla Glass) نشده است.

در مجموع با برسی تصاویر  mi mix به این نتیجه میرسیم که خرید قاب و گرفتن بیمه یک سرمایه  گذاری ارزان قیمت برای محافظت از گوشی جدیدتان میباشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.