سلفی مرگ! - تکفارس 
سلفی مرگ! - تکفارس 

سلفی مرگ!

عرفان کرد
۳ آذر ۱۳۹۵ - 13:00
سلفی مرگ! - تکفارس 

طبق گزارش های جدید ، ۱۲۷ نفر در ۲۹ ماه گذشته در حال سلفی گرفتن مرده اند. ۶۰% این حوادث در هند و ۶.۳% آن ها در ایالات متحده رخ داده اند. مرگ سلفی (Selfie Death) به نوعی مرگ گفته می شود که فرد جانباخته می توانست با امتناع از سلفی گرفتن ، جان خود را نجات دهد.

 این پژوهش ، که توسط دانشگاه کارنگی ملون و چند دانشگاه هندی انجام شده ، هشت فاکتور مهم را در “مرگ سلفی” دخیل دانسته. این هشت فاکتور عبارتند از ارتفاع ، آب ، آب و ارتفاع ، قطار ، اسلحه ، وسایل نقلیه ، برق و حیوانات. جالب است بدانید با وجود اینکه ، طبق آمار ، بانوان بیشتر از آقایان سلفی می گیرند ، این آقایان هستند که در هنگام سلفی گرفتن جانشان را به خطر می اندازند. بنا بر نتایج این گزارش ۷۶% از جان باختگان مرد بوده اند . ۷۰% آن ها نیز کمتر از ۲۴ سال سن داشته اند.

این گزارش سعی می کند تا این حوادث را از جنبه علمی و محاسباتی مورد بررسی قرار دهد. شاید هم کمی منطقی و عاقلانه عمل کردن ، بهتر از راه کار های علمی برای جلو گیری از مرگ باشد. واضح است که سلفی گرفتن با یک مار زنگی یا در هنگام راه رفتن روی طناب خطرناک است ؛ پس اگر هنگام سلفی کمی احتیاط کنید ، مطمئنا زنده خواهید ماند و فرصت خواهید کرد سلفی هایتان را مرور کنید.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.