تجربه NBA 2KVR بر روی Samsung Gear VR - تکفارس 
تجربه NBA 2KVR بر روی Samsung Gear VR - تکفارس 

تجربه NBA 2KVR بر روی Samsung Gear VR

امیر پاکپور
۳ آذر ۱۳۹۵ - 12:06
تجربه NBA 2KVR بر روی Samsung Gear VR - تکفارس 

کمپانی ۲k games به تازگی نسخه ی VR  از سری بازی های NBA خود را منتشر کرده است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

آیا تا به حال با خود فکر کرده اید که شرکت در یک مسابقه پرتاب سه امتیازی در یکی از زمین های معروف مسابقات ان بی ای ( NBA ) چه حسی دارد؟ پس Samsung Gear VR خود را به چشم بزنید و خودتان تجربه کنید.

مسئولین شرکت تو کی گیمز( ۲k games) که نوابغ پشت تمامی بازی های شبه سازی معروف از NBA در همه ی پلتفرم ها می باشند حالا شروع به استفاده از سیستم VR کرده اند. این کمپانی به تازگی  بازی جدیدی به اسم NBA 2KVR Experience منتشر کرده است ، که عنوان این بازی به خودی خود گویای همه چیز می باشد. این بازی بر روی دستگاه های Samsung Gear VR ، HTC Vive و PlayStation VR قابل اجرا خواهد بود .

هزینه این بازی ۱۴,۹۹ دلار است و چیزی که شما دریافت میکنید مجموعه ای از مینی گیم های مختلف شامل ۳-point shooting ، skill challenge و  buzzer beater و غیره می باشد. این قیمت دو برابر بازی NBA 2K17 بر روی دستگاه های اندروید و ای او اس (ios) است. اما با توجه به قابلیت بازی در از اس تکنلولوژی VR این قیمت منصفانه به نظر میرسد.

در این بازی شما با پال جورج ( Paul George  ) از تیم Indiana Pacers همراه خواهید شد که تصویر او را قبلا بر روی کاور  عنوان پیشین شرکت  ۲K یعنی  NBA 2K17 دیده بودیم .  پال جورج در این ادیشن بازی به صورت یک بازیکن قابل کنترول حضور ندارد اما در طول بازی شما را راهنمایی میکند و قوانین بازی را به شما آموزش میدهد

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید