همکاری سامسونگ و هارمن ؛ برای گلکسی اس - تکفارس 
همکاری سامسونگ و هارمن ؛ برای گلکسی اس - تکفارس 

همکاری سامسونگ و هارمن ؛ برای گلکسی اس

عرفان کرد
۲ آذر ۱۳۹۵ - 20:49
همکاری سامسونگ و هارمن ؛ برای گلکسی اس - تکفارس 

در یک کنفرانس مطبوعاتی ، شرکت سامسونگ اعلام کرد که ممکن است گوشی های سری S آن ها با بلندگو های مدل بالای هارمن (Harman) عرضه شود. حدود یک هفته پیش بود که سامسونگ با مبلغ ۸ میلیارد دلار شرکت هارمن را خریداری کرد.
این هفته اما پارک جونگ هوئان ، از سران این شرکت کره ای ، در یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار شده در سئول اعلام کرد که شاید در گوشی های سری S از تکنولوژی شرکت هارمن استفاده کند. هوئان گفت :” اگر بخواهیم از تکنولوژی هارمن در گوشی های سری S استفاده کنیم ، اولین مدل را در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهیم کرد.
شرکت بین المللی هارمن نام بسیار معروفی در صنعت سیستم های صوتی است و یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستاگ های صوتی ارتباطی برای شرکت های خودروسازی است. هر چند که سامسونگ اعلام کرده قصد ورود به عرصه خودروسازی را ندارد ، اما میخواهد به کمک هارمن وارد حوزه شبکه IoT شود.
بنا بر اعلام سامسونگ شرکت هارمن کاملا مستقل به کارش ادامه خواهد داد و به زنجیره شرکت های تحت پوشش سامسونگ نخواهد پیوست.  شرکت بین المللی هارمن یک شرکت چندملیتی است که بیش از ۲۰ زیرمجموعه تحت عناوین مختلف مانند JBL ، Struder و AKG دارد. تکنولوژی هارمن در نسخه ویژه گوشی HTC One M8 نیز به کار رفته بود.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.