همکاری سامسونگ و هارمن ؛ برای گلکسی اس - تکفارس 
همکاری سامسونگ و هارمن ؛ برای گلکسی اس - تکفارس 

همکاری سامسونگ و هارمن ؛ برای گلکسی اس

عرفان کرد
۲ آذر ۱۳۹۵ - 20:49
همکاری سامسونگ و هارمن ؛ برای گلکسی اس - تکفارس 

در یک کنفرانس مطبوعاتی ، شرکت سامسونگ اعلام کرد که ممکن است گوشی های سری S آن ها با بلندگو های مدل بالای هارمن (Harman) عرضه شود. حدود یک هفته پیش بود که سامسونگ با مبلغ ۸ میلیارد دلار شرکت هارمن را خریداری کرد.
این هفته اما پارک جونگ هوئان ، از سران این شرکت کره ای ، در یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار شده در سئول اعلام کرد که شاید در گوشی های سری S از تکنولوژی شرکت هارمن استفاده کند. هوئان گفت :” اگر بخواهیم از تکنولوژی هارمن در گوشی های سری S استفاده کنیم ، اولین مدل را در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهیم کرد.
شرکت بین المللی هارمن نام بسیار معروفی در صنعت سیستم های صوتی است و یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستاگ های صوتی ارتباطی برای شرکت های خودروسازی است. هر چند که سامسونگ اعلام کرده قصد ورود به عرصه خودروسازی را ندارد ، اما میخواهد به کمک هارمن وارد حوزه شبکه IoT شود.
بنا بر اعلام سامسونگ شرکت هارمن کاملا مستقل به کارش ادامه خواهد داد و به زنجیره شرکت های تحت پوشش سامسونگ نخواهد پیوست.  شرکت بین المللی هارمن یک شرکت چندملیتی است که بیش از ۲۰ زیرمجموعه تحت عناوین مختلف مانند JBL ، Struder و AKG دارد. تکنولوژی هارمن در نسخه ویژه گوشی HTC One M8 نیز به کار رفته بود.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید