عذر خواهی سامسونگ همچنان ادامه دارد! - تکفارس 
عذر خواهی سامسونگ همچنان ادامه دارد! - تکفارس 

عذر خواهی سامسونگ همچنان ادامه دارد!

عرفان کرد
۴ آذر ۱۳۹۵ - 13:59
عذر خواهی سامسونگ همچنان ادامه دارد! - تکفارس 

نمایندگی سامسونگ در فرانسه تمام تلاشش را می کند تا رضایت مشتریان خود را بدست آورد و در این راه هدایایی را به آن ها می دهد. با تکفارس همراه باشید.

گوشی Galaxy Note 7 مشکلات زیادی به وجود آورد ؛ چه برای سامسونگ و چه برای کسانی که آن را خریداری کرده اند. سامسونگ دو هفته بعد از عرضه گوشی مجبور به پس گرفتن گوشی ها و تعویض آن ها با گوشی های جدید شد. گوشی های جدید نیز کارساز نبودند و سامسونگ باز هم آن ها را پس گرفت و تولید این گوشی ها را متوقف کرد. از آن زمان سامسونگ سعی کرده این حوادث را جبران کند. به نظر می رسد در کشور فرانسه تلاش برای جبران خسارت ها بیشتر نیز باشد.

جایگزین کردن گوشی های Galaxy Note 7 مدت هاست که در حال اجرا است اما نمایندگی سامسونگ در کشور فرانسه بار دیگر با ارسال نامه از همه کسانی که این گوشی را خریداری کرده اند عذر خواهی کرده و یک حافظه خارجی ۱۲۸ گیگابایتی به آن ها هدیه داده.

در این نامه از خریداران Galaxy Note 7 خواسته شده تا در یک مسابقه پیامکی شرکت کنند تا ۱۰۰۰ نفر از آن ها بتوانند یک سفر مجانی به پارک تغییردهنده زندگی سامسونگ (Samsung Life Changer Park) ، پارک تفریحاتی واقعیت مجازی سامسونگ در پاریس ، را تجربه کنند. سامسونگ به همه این افراد پیامکی ارسال می کند و ۱۰۰۰ نفر نخستی که پاسخ پیامک را بدهند یک سفر مجانی به این پارک را تجربه می کنند. نکته جالب اینجا است که سامسونگ وظیفه رفت و برگشت مشتریان را بر عهده گرفته و مشتریان هیچ هزینه ای پرداخت نخواهند کرد. آن ها حتی می توانند یک نفر را به عنوان مهمان همراه خود ببرند. به نظر می رسد که سامسونگ دارد تمام تلاشش را می کند تا رضایت مشتریانش را بدست بیاورد.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.