همکاری مایکروسافت و شیائومی ؛ کورتانا روی Mi MIX - تکفارس 
همکاری مایکروسافت و شیائومی ؛ کورتانا روی Mi MIX - تکفارس 

همکاری مایکروسافت و شیائومی ؛ کورتانا روی Mi MIX

عرفان کرد
۴ آذر ۱۳۹۵ - 15:20
همکاری مایکروسافت و شیائومی ؛ کورتانا روی Mi MIX - تکفارس 

شیائومی قصد دارد از دستیار مجازی مایکروسافت بر روی گوشی های Mi MIX استفاده کند. با تکفارس همراه شوید.

به نظر می رسد که تلاش های مایکروسافت در عرصه گوشی های هوشمند ناموفق بوده است . اما دستیار مجازی مایکروسافت به نام کورتانا (Cortana) یک رقیب جدی برای دستیار های مجازی دیگر مانند سیری اپل یا دستیار گوگل است. بخشی از توافق ردموند (Redmond) و شیائومی ، گوشی Mi MIX از کورتانا و بعضی دیگر از خدمات دیگر مایکروسافت استفاده می کند.

در مراسمی که شیائومی در اکتبر برگزار کرد ، به نظر می رفت که گوشی Mi Note 2 توجهات را جلب کند اما این گوشی Mi MIX بود که نگاه ها را به خود جلب کرد. گوشی ۶.۴ دهم اینچی با طراحی بی نظیر صفحه نمایشی که تقریبا تمام بدنه گوشی را در بر می گیرد. با وجود اینکه گوشی Mi MIX از سیستم عامل اندروید استفاده می کند اما تاثیرهای زیادی از مایکروسافت در آن دیده می شود.

همانطور که احتمالا شنیده اید شیائومی و مایکروسافت توافق نامه ای امضاء کرده اند که طی آن برخی از طرح های مایکروسافت به شرکت چینی تعلق می گیرد. توافق نامه ای که شاید قدم بزرگی برای بازار چین در برابر بازار قدرتمند غرب باشد.

علاوه بر کورتانا ، اپلیکیشن های آفیس مانند Word ، PowerPoint ، Excel و Outlook نیز در این گوشی قابل دسترسی هستند. گوشی Mi MIX اولین گوشی هوشمندی با سیستم عامل غیر ویندوز است که از کورتانا استفاده می کند.

نظراتتان را با ا به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید