گوشی جدید نوکیا با اندروید ۷.۰.۱ همراه خواهد بود - تکفارس 
گوشی جدید نوکیا با اندروید ۷.۰.۱ همراه خواهد بود - تکفارس 

گوشی جدید نوکیا با اندروید ۷.۰.۱ همراه خواهد بود

امیر پاکپور
۴ آذر ۱۳۹۵ - 23:38
گوشی جدید نوکیا با اندروید ۷.۰.۱ همراه خواهد بود - تکفارس 

به تازگی اخبار جدیدی از گوشه های جدید نوکیا منتشر شده است، در ادامه با تکفارس همراه باشید.

انتظار می رود بازگشت نوکیا به صنعت گوشی های هوشمند در اواخر فوریه و در MWC 2017  که در بارسلونا بر گزار می شود ، با یک اعلامیه آغاز شود. بنا به یکی از بند های فروش محصولات و خدمات نوکیا به ماکروسافت ، نوکیا حق طراحی و تولید گوشی های خود را تا سه ماه اخیر نداشت. و این کمپانی بسیاری از کارخانه های تولید کننده خود را فروخت .

ظاهرا یکی از گوشی های اندرویدی تازه نوکیا در اوایل این ماه توط شرکت Geekbench برسی شده است. در سایت Geekbench از این گوشی با عنوان نوکیا پیکسل ( Nokia Pixel ) یاد شده اگرچه  انتظار نمی رود که در زمان معرفی رسمی از همین نام استفاده شود. بنا به این سایت در این گوشی از پردازنده Snapdragon 200 استفاده شده. این پردازنه، با دو  هسته دارای سرعت  ۱.۱۹GHz می باشد. این گوشی همچنین با پردازنده گافیکی Adreno 302 و یک گیگابایت رم  و اندروید ۷.۰.۱ همراه است .

در این برسی امتیاز ۴۰۴ در  بخش تک هسته ای ( single-core ) و ۶۶۱ در بخش چند هسته ای ( multi-core test ) برای این گوشی در نظر گرفته شده است. این ها امتیازات بالایی نیستند اما این گوشی نیز یک گوشی میان رده به حساب می آید.

شرکت   HMD Global  وظیفه طراحی و فروش و شرکت Foxconn وظیفه ی تولید گوشی های جدید نوکیا را بر عهده دارند. انظار می رود این دو همکار یک گوشی پرچم دار با اندازه صفحه ۵.۲ یا ۵.۵ اینچ را روانه بازار کنند. شاید شاهد رونمایی تمایی این مدل ها درMWC 2017 باشیم و همین طور که به فوریه نزدیک می شویم تصاویر تازه ای ازگوشی های اندرویدی جدید نوکیا ببینیم.

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.