انتشار بازی Gear.Club  براسی اندروید پس از موفقت بی نظیر در اپ استور - تکفارس 
انتشار بازی Gear.Club  براسی اندروید پس از موفقت بی نظیر در اپ استور - تکفارس 

انتشار بازی Gear.Club براسی اندروید پس از موفقت بی نظیر در اپ استور

امیر پاکپور
۵ آذر ۱۳۹۵ - 16:17
انتشار بازی Gear.Club  براسی اندروید پس از موفقت بی نظیر در اپ استور - تکفارس 

یکی از بازی های محبوب سیستم عامل (ios) به تازگی برای سیستم عامل اندروید نیز موجود شده. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

گیر کلاب ( Gear.Club )  یکی از از بازی های موفق ، جدید و تولید شده توسط شرکت ادن گیمز ( Eden Games ) است. این بازی مسابقه ای اوایل این ماه برای سیستم عامل آی او اس (ios) منتشر شد و در طی پنج روز به عدد یک ملیون دانلود رسید. حالا پس از سه هفته، گیر کلاب بر روی گوگل پلی (Google Play) موجود  شده است و کاربران دستگاه های اندرویدی نیز، میتوانند بازی را به صورت رایگان دانلود کرده و امتحان کنند.

بنا به شرکت سازنده، در حال حاضر گیر کلاب پردانلود ترین اپلیکیشن در ۷۷ کشور، پردانلود ترین بازی رایگان در ۸۵ کشور، و پردانلود ترین بازی مسابقه ای در ۱۴۲ کشور ، برای سیستم عامل ios است.

گیر کلاب یک بازی کار ریسینگ (car racing) کلاسیک نیست، بلکه یک جهان واقعی از ماشین هاست. سازندگان این بازی قول یک تجربه ی رانندگی واقعی در این بازی را داده اند، که این شامل موتور های کاملا شبه سازی شده با سیستم های تعلیق واقعی، سیستم های انتقال قدرت واقعی و آیرو دینامیک واقعی می شود.

این بازی با انواع آپشن های مختلف برای ارتقا دادن ماشین ها همراه است. و بازیکنانن میتوانند با جمع آوری آیتم های مختلف در بازی، ماشین های خود را ارتقال دهند و یا شخصی سازی کنند.

مسولین شرکت ادن گیمز هشدار داده اند که حجم این بازی بسیار زیاد است و کاربران اندرویدی باید در هنگام دانلود بازی، مطمئن باشند که دستگاه خود را به یک اینترنت پرسرعت و پایدار متصل میکنند.

باید دوباره یادآوری کنیم که دانلود این بازی رایگان است. اما بازی حاوی  پرداخت درون برنامه ای می باشد. یعنی بازیکنان میتوانند آیتم های داخل بازی را با پول واقعی خریداری کنند. اگرچه این ویژگی رامی توان در بخش ستینگ غیره فعال نمود.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید