سیستم امتیازدهی جدید برای بازی ها در گوگل پلی - تکفارس 
سیستم امتیازدهی جدید برای بازی ها در گوگل پلی - تکفارس 

سیستم امتیازدهی جدید برای بازی ها در گوگل پلی

امیر پاکپور
۵ آذر ۱۳۹۵ - 21:08
سیستم امتیازدهی جدید برای بازی ها در گوگل پلی - تکفارس 

در نسخه جدید گوگل پلی، سیستم امتیاز دهی جدیدی برای بازی ها به کار گرفته شده است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

جدیدا گوگل پلی رویه تازه ای را برای امتیاز دهی به بازی ها در پیش گرفته ، حالا از دانلود کنندگان بازی درخواست می شود که جنبه های مختلف یک عنوان را، مانند گرافیک گیم پلی و غیره، در قسمت های متفاوت امتیاز دهی کنند تا این که تمام جنبه ها در یک امتیاز دهی خلاصه شود. احتمالا، این یک تغییر همیشگی برای کاربران اندروید خواهد بود.

فایده ی این رویه جدید این است که به بازیکنان گیم اجازه یک امتیاز دهی دقیقتر و واقعی تری را می دهد. در سیستم امتیاز دهی قبلی شما ممکن بود یک بازی با امتیاز بالا را انتخاب کرده، و پس از دانلود متوجه شوید که گرافیک بازی چندان دل چسب نیست و بازی از این لحاظ ضعف دارد. اما در سیستم جدید از همان ابتدا متوجه می شوید که بازی در جنبه های دیگر مثلا گیم پلی و کنترول ها بسیار قوی است ولی از لحلظ گرافیکی ضعف دارد.

از کسانی که آخرین نسخه گوگل پلی را بر رویه دستگاه اندرویدی خود دارند که شامل این سیستم امتیاز دهی جدید می شود، همواره درخواست خواهد شد که ابتدا به بازی یک امتیاز کلی دهند و بعد از آن، به هر یک از بخش های مختلف بازی به صورت جداگانه امتیاز دهند. مانند قبل از کاربران در خواست می شود که از بین یک تا پنج یک امتیاز را انتخاب کنند به صورتی که ۱ کمترین و ۵ بیشترین امتیاز هستند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.