با کمک Google Maps سرویس بهداشتی پیدا کنید! - تکفارس 
با کمک Google Maps سرویس بهداشتی پیدا کنید! - تکفارس 

با کمک Google Maps سرویس بهداشتی پیدا کنید!

عرفان کرد
۷ آذر ۱۳۹۵ - 11:32
با کمک Google Maps سرویس بهداشتی پیدا کنید! - تکفارس 

گوگل قصد دارد به سرویس نقشه های خود یک ویژگی اضافه کند که بسیار مفید و کاربردی است ؛ پیدا کردن سرویس بهداشتی. با تکفارس همراه شوید.

نقشه گوگل (Google Maps) یک ابزار بسیار مفید برای کاربران گوشی های هوشمند است. این سرویس ابتدا به عنوان یک نقشه ساده در سال ۲۰۰۵ عرضه شد اما با گذشت زمان پیشرفت زیادی کرده و امکانات زیادی به آن افزوده شده. با قابلیت های زیادی از جمله جهت یابی ، دسترسی به ساعت کار فروشگاه ها ، خواندن نقدهای مختلف راجع به محل های مختلف ، شلوغی فروش گاه ها در ساعات مختلف و امکانات فراوان دیگر نقشه گوگل یکی از قوی ترین و کاربردی ترین سرویس های این شرکت است. بنا بر گزارش IBTimes قرار است یک ویژگی جدید به سرویس نقشه های گوگل اضافه شود که می تواند بسیار مفید باشد.

طبق این گزارش گوگل مشغول کار کردن با وزارت توسعه شهری هند است تا ویژگی جدید به Google Maps اضافه کند که به کاربران این امکان را می دهد تا در صورت نیاز بتوانند به سرویس های بهداشتی تمیزی در سطح شهر مراجعه کنند. گوگل در حال آزمایش این طرح است که تا ۳۰ نوامبر ادامه خواهد داشت و در صورت موفقیت آمیز بودن این ویژگی را به سرویس نقشه های گوگل اضافه خواهد. دولت هند قصد دارد در ادامه این طرح گوگل را در سرارسر کشور امتحان کند ؛ چرا که آن ها فکر می کنند این سرویس می تواند جلوی آلودگی ها بیماری ها را در سراسر کشور بگیرد.

طبق گزارش IBTimes افراد با مراجعه به نقشه گوگل و جست و جوی واژه “سرویس بهداشتی” یا “دستشویی” یا “توالت”  و یا هر معادل دیگری ، می توانند نزدیک ترین سرویس بهداشتی را پیدا کرده و به آن دسترسی پیدا کنند.

هنوز مشخص نشده که آیا این طرح فقط در کشور هند قابل اجرا خواهد بود یا در سایر نقاط جهان نیز در اختیار کاربران قرار می گیرد. به نظر می رسد که گوگل ابتدا قصد دارد این ویژگی را در هند آزمایش کند و در صورت موفقیت این سرویس را در کشور هایی که مانند هند با این مشکل سر و کار دارند گسترده تر کند. شاید کشور های اروپایی یا ایالات متحده به این ویژگی نیازی نداشته باشند ؛ اما خوب است که گوگل در جهت کمک به افراد نیازمند و برای جلوگیری از گسترده تر شدن مشکلات و بیماری ها این سرویس را در اختیار مردم قرار می دهد.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.