شایعه ای جدید درباره ی  Microsoft Surface Phone - تکفارس 
شایعه ای جدید درباره ی  Microsoft Surface Phone - تکفارس 

شایعه ای جدید درباره ی Microsoft Surface Phone

امیر پاکپور
۷ آذر ۱۳۹۵ - 12:45
شایعه ای جدید درباره ی  Microsoft Surface Phone - تکفارس 

اخیرا شایعات تازه ای در باره ی سری گوشی های جدید ماکروسافت منتشر شده. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

اگرچه ماکروسافت دیگر علاقه چندانی به تولید سری گوشی های لومیا ندارد، اما به نظر نمی رسد که این شرکت بزرگ بخواهد به این زودی ها صنعت گوشی های هوشمند را ترک کند. همان طور که بار ها گزارش شده، این شرکت قرار است  سال آینده  از گوشی جدید خود یعنی سرفیس فون ( Surface Phone ) پرده برداری کند.

آخرین شایعه ها در باره ی این گوشی جدید، در سایت  Nokia Power User منتشر شده است، که یک سایت کاملا قابل اعتماد میباشد. بنا به این گزارشات، ماکروسافت در حال حاضر مشغول کار بر روی دو سرفیس فون است. یکی با  ۴ GB رم و دیگری با ۶ GB. همچنین گفته شده که هردو این گوشی ها با پردازشگر جدید و قدرتمند شرکت کوالکام (Qualcomm) یعنی snapdragon 835 همراه خواهند بود. که ممکن است در سری جدید گوشی های سامسونگ ،Galaxy S8، نیز استفاده شوند.

ظاهرا این گوشی ها دارای صفحه نمایش با کیفیت  Quad HD و اندازه ۵.۵ هستند. در گزارشات آمده که این دو گوشی دارای یک قلم و یک کیبورد شبه کیبورد سرفیس پرو خواهند بود.البته فعلا ما نمی توانیم هیچ یک از جزئیاتی که در بالا آمده را تائید کنیم.

احتمال پرده برداری از سه سرفیس فون با Windows 10 Redstone 3 در اواخر سال ۲۰۱۷ وجود دارد. در مقایسه با Redstone 2 ( که قرار است اوایل سال آبنده برای گوشی های ویندوز فون فعلی منتشر شود ) انظار میرود که Redstone 3 یک آپدیت بزرگتر و مهمتر باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.