تاخیر در رونمایی Find 9 - تکفارس 
تاخیر در رونمایی Find 9 - تکفارس 

تاخیر در رونمایی Find 9

عرفان کرد
۷ آذر ۱۳۹۵ - 13:14
تاخیر در رونمایی Find 9 - تکفارس 

رونمایی شرکت چینی اوپو از گوشی جدیدش به تاخیر افتاده. با تکفارس همراه شوید تا از جزئیاتش با خبر شوید.

دیروز اخباری به گوش می رسید که گوشی هوشمند Oppo Find 9 با تراشه Snapdragon 835 عرضه خواهد شد. بخشی از این اخبار مربوط به تاریخ عرضه این گوشی است که سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ پیش بینی شده است. برخی گزارشات نیز گفته بودند که Find 9 با تراشه Snapdragon 821 SoC به بازار خواهد آمد. با تراشه جدید شرکت Qualcomm به نظر می رسد که Find 9 تراشه ای سریع با مصرف انرژی بهینه ای خواهد داشت.

ظاهرا قرار نیست مراسمی توسط شرکت چینی برای رونمایی از این گوشی تا قبل از ماه آوریل برگزار شود. پان جیوتانگ ، آنالیزور چینی ، گفته است که گوشی Find 9 دیرتر از زمان موعود رونمایی می شود و این پروسه با تاخیر مواجه شده است. او همچنین افزود کسانی که نمی توانند بیش از این منتظر Find 9 بمانند ، آن را با OnePlus 3T و یا Vivo Xplay 6 جایگزین کنند.

علاوه بر جیوتانگ یکی از کارکنان شرکت Qualcomm نیز شایعات مبنی بر تاریخ رونمایی از این گوشی را رد کرد. شرکت های سازنده گوشی های هوشمند در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ تراشه های Snapdragon 835 را دریافت خواهند کرد و بعد از آن میتوانند از این تراشه در گوشی هایشان استفاده کنند. با این حساب ممکن است گوشی Find 9 در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ رونمایی شود.

به نظر می رسد اوپو از سیستم شارژ سریع اختصاصی خودش به جای ۴.۰ Quick Charge استفاده کند. شارژ سریع اختصاصی اوپو یک باتری ۲۵۰۰ میلی آمپری را در مدت زمان قابل توجه ۱۵ دقیقه شارژ می کند.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید