احتمال اضافه شدن یک تبلت ۱۰.۵ اینجی به خانواده آیپد پرو - تکفارس 
احتمال اضافه شدن یک تبلت ۱۰.۵ اینجی به خانواده آیپد پرو - تکفارس 

احتمال اضافه شدن یک تبلت ۱۰.۵ اینجی به خانواده آیپد پرو

امیر پاکپور
۷ آذر ۱۳۹۵ - 21:50
احتمال اضافه شدن یک تبلت ۱۰.۵ اینجی به خانواده آیپد پرو - تکفارس 

ظاهرا قرار است که اپل به زودی از یک آیپد با اندازه جدید رو نمایی کند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

به تازگی شایعاتی در باره ی  آغاز  تولید یک آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی و احتمال پرده برداری از آن در اوایل سال ۲۰۱۷ پخش شده است. گفته می شود این تبلت ۱۰.۵ اینچی اولین محصول اپل خواهد بود که مجهز به پردازنده ارتقا یافته A10X می باشد. A10X اساسا ورژن تقویت شده ی پردازنده ی A10 است، که در حال حاضر در آیفون سون استفاده می شود.

 اما چرا این شرکت حالا به فکر اضافه کردن یک تلت با اندازه جدید افتاده؟ اپل هچ گاه  از تلاش برای نشان دادن کارایی آیپد های خود در محیط های آموزشی و یا شرکتی دست برنداشته. اما آپد پروی ۱۲.۹ اینچی بسیار بزرگ و گران قیمت برای استفاده در مدارس ، و آپد پرو ۹.۵ اینچی بسیار کوچک برای استفاده در شرکت هاست. بنا بر این، ۱۰.۵ اینچ یک اندازه ایده آل به نظر میرسد.

حال با وجود یک تبلت جدید، شایعات از تولید یک آیپد ۹.۷ اینچی ارزان تر برای رقابت با بازار تبلت های اندرویدی خبر میدهند.

گزاریش اولیه توسط وبسایت  DigiTimes منتشر شده بود که سابقه درخشانی در انتشار اخبار موثق ندارد. اما تحلیلگران این صنغت نیز با توجه به این شایعات اخیر نظر مشابهی در این باره ارائه داده اند .

با توجه به تمامی آنچه که گفته شد، باید با اندکی شک و تردید به این شایعات نگاه کرد، و باید منتظر باشیم تا ببینیم که آیا اپل خود، خبری رسمی در رابطه با آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی یا آیپد های ارزان قیمت منتشر میکند یا خیر.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.