جمعه سیاه و رکوردشکنی ؛ پرفروش تر از همیشه - تکفارس 
جمعه سیاه و رکوردشکنی ؛ پرفروش تر از همیشه - تکفارس 

جمعه سیاه و رکوردشکنی ؛ پرفروش تر از همیشه

عرفان کرد
۸ آذر ۱۳۹۵ - 16:12
جمعه سیاه و رکوردشکنی ؛ پرفروش تر از همیشه - تکفارس 

جمعه سیاه همیشه فرصت مناسبی برای افراد است تا بهترین اجناس را با قیمت کمتر خریداری کنند. امسال اما شاهد رکوردشکنی در این روز بوده ایم. با تکفارس همراه شوید.

خریداران آمریکایی ۱.۲ میلیارد دلار در جمعه سیاه با گوشی های هوشمند یا تبلت هایشان خرید کرده اند. طبق آمار ادوبی (Adobe) این اولین بار در تاریخ است که خرید های انجام شده توسط گوشی های هوشمند و تبلت از مرز یک میلیارد دلار می گذرد.

در مجموع خرید های انجام شده ، یک رکورد دیگر نیز شکسته شده است. فروش کل این جمعه سیاه ، با ۲۱ درصد افزایش نسبت به سال قبل ، به ۳.۳۴ میلیارد دلار آمریکا رسیده که. عددی که پیش از این از مرز سه میلیارد دلار عبور نکرده بود. با جمع کردن تمام این آمار و ارقام در روز شکرگزاری به این نتیجه میرسیم که در جمعه سیاه در ایالات متحده آمریکا ، ۵.۲۷ میلیارد دلار خرج خریدهای آنلاین شده که عدد بسیار چشم گیری است.

شرکت آمازون نیز گزارش داده که آمار فروش هایش پیشرفت چشم گیری داشته است.

شرکت آمازون در ایمیلی اعلام کرده است :” روز شکرگزاری کم کم تبدیل به یکی از شلوغ ترین روز های خرید و فروش در آمریکا می شود. در واقع آمار فروش های ما در روز شکرگزاری امسال بیشتر از فروش های ما در روز شکرگزاری سال گذشته و یا دوشنبه سایبری (اولین دوشنبه پس از روز شکرگزاری) ۲۰۱۵ بوده است.

دلیل این رشد چشم گیر شاید این باشد که مردم حاضر به تحمل صف های طولانی بعد از روز شکرگزاری نیستند. طبق آمار فقط ۲۳% از مشتریان آمریکایی قصد داشتند بعد از روز شکرگزاری خرید هایشان را انجام دهند ؛ آماری که پارسال ۲۸% بود.

ادوبی اعلام کرد که محبوب ترین محصولات این جمعه سیاه آیپد اپل ، تلویزیون های ۴K سامسونگ ، مک بوک ایر اپل ، تلویزیون های ال جی و ایکس باک شرکت مایکروسافت بوده اند.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.