گوشی بعدی مایکروسافت یک ابر گوشی خواهد بود - تکفارس 
گوشی بعدی مایکروسافت یک ابر گوشی خواهد بود - تکفارس 

گوشی بعدی مایکروسافت یک ابر گوشی خواهد بود

امیر پاکپور
۸ آذر ۱۳۹۵ - 20:38
گوشی بعدی مایکروسافت یک ابر گوشی خواهد بود - تکفارس 

در یک مصاحبه جدید، مدیر عامل ماکروسافت خبر از باقی ماندن این کمپانی در بازار گوشی های هوشمند داده است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

 تا به حال ماکروسافت شانس چندانی در زمینه تولید گوشی های هوشمند نداشته و گوشی های ویندوزی بخش کوچکی از این بازار را تشکیل می دهند، البته ماکرسافت همواره سیستم عامل خود را اتقا می دهد و  تعداد گوشی های پرچم داری که با این سیستم عامل ساخته شده اند زیاد است.

اما ساتیا نادلا، مدیر عامل ماکروسافت، حاضر به تسلیم شدن نیست. به نظر می رسد که این شرکت قرار است به زودی گوشی جدید خود را وارد بازار کند. در یک مصاحبه با روز نامه ی Australian Financial Review وی اعلام کرد که ماکروسافت قرار است در بازار گوشی های هوشمند باقی بماند، نه به شکلی که توسط رهبران کنونی بازار تعریف شده است بلکه با انجام کاری که ماکرسافت همیشه در آن تبحر داشته است، یعنی تولید یک ابر گوشی.

به عبارت دیگر، ماکروسافت می خواهد راه خودش را برود. نادلا همچنین توضیح داد که تا به حال تمرکز کمپانی بر روی یک سری مشتری خاص و توانایی های خاص بوده، همان گونه که پیش تر در گوشی ویندوزی قبلی  یعنی  HP Elixe x3 دیده بودیم که قابلیت اتصال به یک مانیتور و کیبورد و تبدیل به یک کامپیوتر کوچک را داشت.

پس از تمامی شکست های این شرکت در بازار گوشی های هوشمند، حالا بهترین زمان برای ایجاد یک تغییر مثبت است. در حال حاضر کامپوتر های سری سرفیس ( Surface ) ماکروسافت با فروش خوبی همراه بوده اند و معرفی سرفیس استودیو surface studio با تعریف و تمجید گسترده مواجه شده . تنها کاری که ماکروسافت باید انجام دهد ارائه یک گوشی هیجان انگیز است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید