راه اندازی یک مسابقه برای بازی های مستقل توسط گوگل - تکفارس 
راه اندازی یک مسابقه برای بازی های مستقل توسط گوگل - تکفارس 

راه اندازی یک مسابقه برای بازی های مستقل توسط گوگل

امیر پاکپور
۸ آذر ۱۳۹۵ - 21:42
راه اندازی یک مسابقه برای بازی های مستقل توسط گوگل - تکفارس 

اخیرا شرکت گوگل تصمیم به اجرای یک مسابقه برای حمایت از استودیو های مستقل بازی سازی گرفته است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

در اقدامی تازه گوگل دست به راه اندازی یک رقابت، مخصوص باز های مستقل در اروپا زده. هدف از این مسابقه شناسایی بهتربن استو دیو ها و سازندگاه مستقل بازی در این قاره  و ارائه جوایز به آن هاست تا به روند موفقیت آن ها سرعت بخشیده شود.

برای این که بتوانند در این مسابقه شرکت کنند، استودیو ها باید کمتر از ۱۵ کارمند تمام وقت داشته  و باید یک بازی جدید در گوگل پلی بعد از ژانویه ۲۰۱۶ منتشر کرده باشند.

این رقابت تنها در تعداد محدودی از گشور های اروپایی از قبیل جمهوری چک ، دانمارک ، فنلاند ، فرانسه ، آلمان ، آیسلند ، نروژ ، لهستان ، رمانی ، ترکیه ، اسپانیا ، سوئیس و انگلستان برگزار می شود.

از برندگان این مسابقه با جوایزی همچون بلیت برای Google I/O 2017 ، حساب کاربری ویژه در گوگل پلی استور ، گوشی های Pixel XL و غیره تقدیر خواهد شد .

این اولین باری نیست که گوگل یک رقابت برای مقایسه ی بازی های مستقل برگزار میکند. پیشتر نیز این شرکت رقابت های دیگری نیز در این زمینه و برای پشتیبانی از سازنده گان این قبیل بازی ها برگزار کرده بود. مانند Google Play Indie Festivals که هم در آمریکا و هم در کره ی جنوبی برگزار شده بودند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید