اضافه شدن Reset App به ورژن موبایل ویندوز - تکفارس 
اضافه شدن Reset App به ورژن موبایل ویندوز - تکفارس 

اضافه شدن Reset App به ورژن موبایل ویندوز

امیر پاکپور
۹ آذر ۱۳۹۵ - 21:21
اضافه شدن Reset App به ورژن موبایل ویندوز - تکفارس 

به تازگی گزارشاتی در باره ی یک ویژگی جدید در گوشی های ویندوزی منتشر شده است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

در آینده ی نزدیک قرار است یک ویژگی جدید به نام Reset App به Windows 10 Mobile اضافه شود. این ویژگی جدید به کاربران ویندوز ۱۰ اجازا می دهد که اپ های نصب شده روی گوشی را به  تنطیمات اولیه در هنگام  نصب باز گردانند، بی آن که نیاز به پاک کردن و نصب دوباره ی آن اپلیکیشن داشته باشند.

بنا به یک پست منتشر شده توسط یک وبسایت ایتالیایی به اسم Aggiornamenti Lumia، این ویژگی جدید قرار است در اوایل سال ۲۰۱۷ برای تمامی Windows 10 Creators Update موجود شود. Reset App در قسمت ادونسد (Advanced) ستینگ پدیدار خواهد شد و به کاربران اجازه خواهد داد که داده های هر اپ را به صورت جداگانه پاک کنند.

این ویژگی بسیار شبه به ویژگی (Clear Cache) است که در دستگاه های اندرویدی یافت می شود. که به کاربر اجازه میدهد داده cache شده را از روی دستگاه خود پاک کند.

اگر شما تمایل به داشتن این ویژگی زود تر از زمان مشخص شده را دارید، باید از نرم افزار Microsoft’s Insider استفاده کنید. برای این کار مراحل ساده ای را که در پایین آمده دنبال کنید:

۱. برنامه Windows Insider را از Microsoft Store دانلود کنید.

۲. اپلیکیشن را اجرا کرده وبا حساب کاربری خود در آن وارد شوید.

۳.   برای خود یک رینگ (ring) انتخاب کنید – آرامم یا سریع – رینگ های سریع تر آپدیت ها را سریع تر به شما می رسانند اما ممکن است بی ثبات باشند.

۴. زمانی که تمام مراحل بالا را انجام دادید، بروید به  Settings > Phone Update > Check for Updates و در آنجا شما باید پیش تمایش جدید ترین آپدیت ویدندوز ۱۰ مرا موجود ببینید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.