شایعاتی جدید در باره ی گوشی میان رده ی اچ پی - تکفارس 
شایعاتی جدید در باره ی گوشی میان رده ی اچ پی - تکفارس 

شایعاتی جدید در باره ی گوشی میان رده ی اچ پی

امیر پاکپور
۹ آذر ۱۳۹۵ - 23:21
شایعاتی جدید در باره ی گوشی میان رده ی اچ پی - تکفارس 

به تازگی شایعاتی در باره ی یک گوشی جدید ویندوزی منتشر شده. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

اگرچه در حال حاضر سهام گوشی های ویندوزی کم تر از یک در صد است، ماکروسافت هم چنین از سیستم عامل خود و تمامی شرکت هایی که مایل به استفاده از این سیستم عامل در گوشی های خود باشند حمایت میکند.

شایعه شده است که یکی از شرکایی ماکروسافت، یعنی اچ پی در صدد تولید یک گوشی ویندوزی دیگر برای ماه آینده است. پس از جلب توجه طرفداران این سیستم عامل با گوشی  Elite x3، کم تر از دو هفته ی پیش گزارش شد که این شرکت می خواهد یک گوشی ازان قیمت تر  نیز روانه بازار کند.

به نظر میرسد که اچ پی به این دستکاه به عنوان یک گوشی میان رده نگاه میکند تا پرچم دار. در شایعات آمده که در این گوشی از پردازنده ی Snapdragon 600 استفاده شده، که این بسیار ضعیف تر از پردازنده ی به کار گرفته شده در Elite x3 است.

با این که این گوشی با یک پردازنده ی میان رده همراه است، این گوشی همچنان از Continuum و Desk Dock که در حال حاضر با Elite x3 به فروش میرسد پشتیبانی میکند.

باید صبر کنینم و به ببینیم که آیا اچ پی یک قیمت میان رده هم برای این گوشی در نظر گرفته یا خیر.  چون با انتخاب یک قیمت بالا بسیاری از طرف داران گوشی های ویندوزی، خرید یک گوشی پرچم دار که با یکی دیگر از سیستم عامل ها کار میکند را ترجیح میدهند.

با در تظر گرفتن ویندوز به عنوان یک پلتفرم مخصوص کار، نیاز برای یک گوشی ویندوزی میان رده آنقدر هست که این سرمایه گذاری اچ پی را منطقی جلوه دهد. این گوشی هوشمند قرار است سال آینده معرفی شود . اگر چه هنوز مشخص نیست که دقیقا کی این اتفاق بیافتد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید