تعطیلی اپ استور در کریسمس - تکفارس 
تعطیلی اپ استور در کریسمس - تکفارس 

تعطیلی اپ استور در کریسمس

امیر پاکپور
۱۰ آذر ۱۳۹۵ - 19:26
تعطیلی اپ استور در کریسمس - تکفارس 

مدت زمان تعطیلی سالیانه اپ استور اپل امسال کاهش یافته در ادامه با تکفارس همراه باشید.

در انتهای هر سال اپ اsتور روند قبول کردن آپدیت ها و اپلیکیشن های جدید را حدودا برای یک هفته  تعطیل می کند. تعطیلی امسال  در روز های بین ۲۳ دسامبر تا ۲۷ دسامبر قرار گرفه است، پس به تولید کنندگان و استودیو ها اخطار داده شده است که پروژه های خود را تا قبل از این زمان ارسال کنند.

ابن رویه اپل کار را برای بسیاری از تولید کنندگان اپلیکیشن سخت کرده است. تعداد دانلود ها در طی تعطیلات کریسمس از هر زمان دیگری در سال بیشتر است، و این به علت آن است که بسیاری از افراد گوشی جدیدی به عنوان هدیه کریسمس دریافت میکنند و این صاحبین گوشی های جدید نیاز به دانلود اپلیکیشن دارند. اما پروسه ی پزیرش اپ استور مسدود است و استودیو های اپلیکیشن سازی باید از چتد ماه قبل برنامه ریزی کنند که برنامه خود را قبل از این زمان ارسال کنند تا اپلیکیشنشان برای تعطیلات زمستانی آماده دانلود باشد.

جالب توجه است که اپل امسال کم تر از سال های پبش تعظیل می ماند. در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۴ اپل از ۲۲ دسامبر تا ۲۹ دسامبر تعطیل بود. اما امسال تنها به مدت ۵ روز تعظیل خواهد بود.

البنه امکان دانلود اپ ها آپدیت ها و خرید های درون برنامه ای برای کاربران وجود دارد. اما سازندگان تنها امکان تحلیل ترافیک دانلود ها را خواهند داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.