تنها هنر باقی می ماند و بس | معرفی ۵ اپلیکیشن برتر برای علاقه مندان به هنر - تکفارس 
تنها هنر باقی می ماند و بس | معرفی ۵ اپلیکیشن برتر برای علاقه مندان به هنر - تکفارس 

تنها هنر باقی می ماند و بس | معرفی ۵ اپلیکیشن برتر برای علاقه مندان به هنر

دانیال دهقانی
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - 19:00
تنها هنر باقی می ماند و بس | معرفی ۵ اپلیکیشن برتر برای علاقه مندان به هنر - تکفارس 

عاشقان هنر می توانند از تعداد بسیاری از اپلیکیشن های مختلف که دارای اطلاعات و محتویات مختلفی در مورد زمینه های هنری و تاریخی مورد علاقه شان است بهره ببرند. ما در این مقاله ۵ اپلیکیشن را به شما معرفی خواهیم کرد که به کمک آن ها می توانید در میان آثار هنری غوطه ور شوید، نقاشی های مجازی را مشاهده کنید، عکس ها را با فیلتر های متنوع ببینید و به موزه های مختلف سرک بکشید تا با چیزهای جدید و بسیار جذابی آشنا شوید و اطلاعات بسیار جالب و ارزشمندی را در مورد آثار هنری به دست آورید. به غیر از یکی از این اپلیکیشن ها، تمامی آن ها برای اندروید و آی او اس موجود هستند و به خوبی می توانند از شما پذیرایی کنند. در ادامه با تک فارس و این مقاله جذاب همراه باشید.

Google Arts & Culture

google-arts-culture-3

این اپلیکیشن گوگل به شما اجازه می دهد تا در میان نقاشی ها، مصنوعات و دیگر اجسام جالب که در بیش از ۸۵۰ موزه، کلکسیون و پایگاه مختلف در سر تا سر دنیا که با بنیاد فرهنگی گوگل (Google Cultural Institute) همکاری دارند و اجازه داده اند تا آرشیوشان به صورت آنلاین در دسترس قرار بگیرد به جست و جو بپردازید و با موارد متنوع و جذابی آشنا شوید. شما می توانید با زوم کردن روی نقاشی ها آن ها را با جزئیات باور نکردنی ببینید، موارد مورد علاقه خود را انتخاب و آن ها را در قالب کلکسیون ها (Collections) ذخیره کنید تا به راحتی به آن ها دسترسی پیدا کنید یا با دیگران به اشتراک بگذارید، به تورهای ۳۶۰ درجه ای در موزه ها، مکان های تاریخی و طبیعی بپیوندید، در مورد نقاشی های بزرگ و معروف اطلاعات کسب کنید، جواهرات مخفی و داستان پشت آن ها را در قالب ویژگی های روزانه کشف کنید، و در میان نقاشی های دوره های مختلف بر اساس رنگ و دوره زمانی به جست و جو بپردازید. این اپلیکیشن برای اندروید و آی او اس در دسترس قرار دارد.

دانلود این اپلیکیشن برای اندروید

دانلود این اپلیکیشن برای آی او اس

Prisma

prismahero2_w720

این اپلیکیشن که هم اکنون هم در میان کاربران شناخته شده است و محبوبیت زیادی دارد، به کمک فیلترهای هنری و افکت های خیره کننده خود تصاویر شما را به شکل های هنری شگفت انگیزی تبدیل می کند. این اپلیکیشن تصاویر شما را شبیه به آثار هنرمندان معروفی چون مانک (Munk) و پیکاسو به شکلی هنری تبدیل می کند، در کنار تبدیل آن ها به طرح ها و گونه های هنری معروف دیگر. ترکیب خاصی از هوش مصنوعی و شبکه های عصبی انسان ها که Prisma را تشکیل داده اند لحظات ماندگار شما را به آثاری هنری تبدیل خواهد کرد. این اپلیکیشن برای هم اندروید و هم آی او اس در دسترس است.

دانلود این اپلیکیشن برای اندروید

دانلود این اپلیکیشن برای آی او اس

Pixel Art Maker

unnamed

اپلیکیشن ۸bit Painter که در اصل تصاویر را به صورت ۸ بیتی در می آورد، یک اپلیکیشن جذاب با یک رابط کاربری ساده و کنترلی بسیار راحت است که باعث می شود هر کسی در هر سنی بتواند آثار هنری پیکسلی و ساده را طراحی کند. این اپلیکیشن بر روی حداقل ویژگی ها و قابلیت های لازم برای چنین اپلیکیشنی تمرکز داشته تا کار با آن زیادی پیچیده و سخت نشود و به سادگی بتوان از آن لذت برد. این اپلیکیشن همچنین به شما اجازه می دهد تا آثار هنری پیکسلی را که طراحی کرده اید با دوستان خود در شبکه های اجتماعی مختلفی چون اینستاگرام، فیس بوک، پینترست (Pinterest)، ویبو (Weibo) و … به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن بر روی اندروید و آی او اس موجود است، پس وقت را غنیمت شمرده و به سراغ خلق آثار پیکسلی خود بروید!

دانلود این اپلیکیشن برای اندروید

دانلود این اپلیکیشن برای آی او اس

The Metropolitan Museum of Art

met-app

این اپلیکیشن آسان ترین راه برای آن است تا هر روز متوجه شوید چه چیزی در Metropolitan Museum of Art در جریان است، فرقی هم ندارد که کجا باشید. این اپلیکیشن قابلیتی مربوط به نقشه این موزه با توانایی علامت گذاری بر روی آن برای مکان نگهداری آثار هنری، مکان برگزاری رویدادها و نمایشگاه ها نیز دارد. این ها پیشنهاداتی است برای آن که به تماشای چه چیزی بروید، از آثار هنری گرفته تا آثار مربوط به معماری، همچنین لیست کاملی از رویدادها و نمایشگاه ها و محل برگزاری آن ها به همراه سه لوکیشن اصلی این موزه نیز بر روی این اپلیکیشن وجود دارد. شما می توانید آثار هنری، نمایشگاه ها و رویدادهای مورد علاقه خود را نیز به کمک این اپلیکیشن ذخیره کنید تا  در صورت علاقه، بر روی تقویم زمان برگزاری آن ها را مشخص کنید و در زمان موعود به سراغ شان بروید. این اپلیکیشن بر روی اندروید و آی او اس در دسترس است.

دانلود این اپلیکیشن برای اندروید

دانلود این اپلیکیشن برای آی او اس

Art Opps

screen-4-jpg

وب سایت ها، شبکه ها، لیست های فروش، خبرنامه ها، صفحات خانگی و منابع فراوان دیگری برای موقعیت های مربوط به هنرمندان وجود دارد. اپلیکیشن Art Opps تمام این اطلاعات را در کنار هم جمع کرده است، آن ها را طبقه بندی کرده و در اختیار هنرمندان و مخاطبان سر تا سر جهان قرار می دهد. در اصل Art Opps یک پلتفرم بین المللی برای تمام هنرمندان و سازمان های فرهنگی فعال در تمام زمینه های مختلف است تا به رد و بدل کردن و جمع آوری اطلاعات بپردازند. سازندگان این اپلیکیشن با پایگاه های فرهنگی، سازمان های غیر دولتی، گروه های جشنواره ای، وب سایت ها و مردمانی از سر تا سر جهان در ارتباط هستند تا به صورت روزانه محتویات بیشتری در اپلیکیشن خود جای دهند و آن را روز به روز پیشرفت و گسترش دهند. این تنها اپلیکیشن این لیست است که فقط برای اندروید در دسترس قرار دارد.

دانلود این اپلیکیشن برای اندروید

نظر شما در رابطه با این اپلیکیشن ها چیست؟ آیا با آن ها کار می کنید؟ آیا اپلیکیشن مفید و کاربردی دیگری در زمینه های هنری سراغ دارید؟ به کدام یک از اپلیکیشن های این لیست بیشتر علاقه مند شده اید؟ نظرات خود را با ما تک فارس در میان بگذارید.

با اقتباس از: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید