برای زحمت کشان دنیای وبلاگ | معرفی ۵ اپلیکیشن برتر برای وبلاگ نویسان - تکفارس 
برای زحمت کشان دنیای وبلاگ | معرفی ۵ اپلیکیشن برتر برای وبلاگ نویسان - تکفارس 

برای زحمت کشان دنیای وبلاگ | معرفی ۵ اپلیکیشن برتر برای وبلاگ نویسان

دانیال دهقانی
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - 22:40
برای زحمت کشان دنیای وبلاگ | معرفی ۵ اپلیکیشن برتر برای وبلاگ نویسان - تکفارس 

اگر وبلاگ نویسی آن چیزی است که شما به آن علاقه داشته و در آن تخصص دارید، تعداد زیادی اپلیکیشن مخصوص به این کار برای اندروید و آی او اس موجود هستند که با هدف پیدا کردن و نگهداری از وبلاگ ها طراحی شده اند. ما در این مقاله برای شما ۵ تا از این اپلیکیشن ها را گرد هم آورده ایم تا از آن ها بیشترین استفاده را در زمینه نگهداری از محتویات در فضای مجازی ببرید، آن هم به وسیله گوشی هوشمند خود که کار را بسیار راحت تر می کند (در مقایسه با رایانه های شخصی). در میان موضوعات مورد علاقه خود به جست و جو بپردازید، محتوای مورد علاقه خود را ساخته و پرورش دهید و در نهایت، با دیگران به اشتراک بگذارید و از این کار لذت ببرید! با ادامه این مقاله همراه تک فارس باشید.

Blogger

blogger-android

Blogger

اپلیکیشن رسمی بلاگر (Blogger) به شما اجازه می دهد تا پست های مورد نظر خود را نوشته و ذخیره کنید تا به بخش Draft بروند، یا در صورت نیاز آن ها را فوراً منتشر سازید، پست ها را ویرایش کنید، یک لیست از تمامی پست های منتشر شده یا ذخیره شده را مشاهده کنید، بین حساب های کاربری سوییچ کنید، تصاویر را از گالری خود به آن منتقل کنید، و به پست خود لوکیشن و لقب اضافه کنید. متاسفانه، این اپلیکیشن برای آی او اس در دسترس قرار ندارد، ولی همچنان شما می توانید از طریق مرورگر خود به صورت آنلاین از رابط کاربری بلاگر استفاده کنید.

دانلود این اپلیکیشن برای اندروید

WordPress

allthewpfeatures

WordPress

اپلیکیشن ورد پرس (WordPress) به شما اجازه می دهد تا به سرعت پست های مورد نظر خود را بسازید و محتویات را در همان حین بخوانید، پست ها را ویرایش کنید، آمار مختلف را ببینید و حتی می توانید از پست های شگفت انگیزی که خود اپلیکیشن به شما معرفی می کند برای خلق پست های جدید خود الگو برداری کنید! این اپلیکیشن از WordPress.com و WordPress.org و سایت هایی که از ورد پرس ۳.۵ به بعد استفاده کرده اند نیز پشتیبانی کامل به عمل می آورد که خود نکته ای بسیار مطلوب است. این اپلیکیشن برای اندروید و آی او اس عرضه شده است.

دانلود این اپلیکیشن برای اندروید

دانلود این اپلیکیشن برای آی او اس

SupaReada

supareada

SupaReada

یک اپلیکیشن ساده با کاربردی راحت مربوط به قسمت فید (Feed) سایت ها، SupaReada به شما اجازه می دهد تا وبلاگ های مورد علاقه خود، سایت های خبری، رسیدها، کمیک ها، مجلات، لیست های مربوط به ای بی (eBay) و Craigslist و … را دنبال کنید و از آخرین اخبار آن ها مطلع شوید و به روز بمانید. شما به راحتی می توانید لیست آر اس اس های (RSSs) مورد علاقه خود را ویرایش کنید و به سادگی و با افزودن یک لینک یک فید جدید به آن ها بیفزایید، و به راحتی و با Refresh کردن اپلیکیشن یا باز کردن دوباره آن نیز متوجه به روز رسانی های انجام شده در لیست فیدها هستید. همچنین امکاناتی برای به اشتراک گذاری هر یک از پست ها نیز وجود دارد. این اپلیکیشن برای اندروید  در دسترس است.

دانلود این اپلیکیشن برای اندروید

Tumblr

tumblr

Tumblr

با اپلیکیشن تامبر (Tumblr) شما می توانید هر چیزی را که به آن عشق می ورزید خلق کنید. با اضافه کردن فایل های گیف (Gif)، متن، ویدیو و فایل صوتی احساسات خود را بیان کنید. تامبلر از وبلاگ هایی با موضوعاتی چون هنر، موسیقی، طراحی، طنز، فلسفه، سیاست، علوم، ورزش، موارد متفرقه و بسیاری از موضوعات دیگر میزبانی به عمل می آورد. شما همچنین می توانید در مکالماتی که در اجتماع تامبلر در جریان هستند به جست و جو بپردازید، و در مورد رویدادهای در حال برگزاری،  آلبوم ها، جر و بحث های هواداران و رویدادهای بزرگ ورزشی اطلاعات کسب کنید و به روز باشید. این اپلیکیشن برای اندروید و آی او اس عرضه شده است.

دانلود این اپلیکیشن برای اندروید

دانلود این اپلیکیشن برای آی او اس

Bloglovin

bloglovin

Blogovin

بلاگ لووین (Bloglovin) اپلیکیشنی است که به کمک آن می توان از وبلاگ هایی با موضوعاتی چون مد و فشن، زندگی مثبت، سفر، غذا و دیگر موضوعات بازدید کرد. این اپلیکیشن به شما این امکان را می دهد تا وبلاگ نویسان مورد علاقه و آپلودرهای ویدیوی مورد علاقه خود در یوتیوب را مشخص کنید و جالب اینجاست که هیچ محدودیتی وجود ندارد که این وبلاگ بر روی ورد پرس ایجاد شده یا تامبلر یا بلاگر یا حتی اسکوئراسپیس (Squarespace). شما می توانید وبلاگ نویسان مورد علاقه خود را به راحتی دنبال کنید و تمامی پست ها و ویدیوهای آن ها را در قالب یک فید مشاهده کنید. این اپلیکیشن برای اندروید و آی او اس در دسترس قرار دارد.

دانلود این اپلیکیشن برای اندروید

دانلود این اپلیکیشن برای آی او اس

شاید در ابتدا به نظر کار مدیریت محتوای وبلاگ ها و حتی سر زدن روزانه به آن ها، به روشی که بتوان تنها به موارد مورد علاقه دست یافت سخت باشد، ولی اکنون و با خواندن این مقاله احتمالاً شما نیز با ما هم نظر شده اید که اتفاقاً وبلاگ نویسی با گوشی هوشمند و مدیریت وبلاگ ها با آن، کار بسیار ساده و لذت بخشی هم هست و دردسرهای به مراتب کمتری هم نسبت به انجام این کار به وسیله رایانه های شخصی دارد. به هر حال در این روزها گوشی های هوشمند سهم به سزایی در زندگی ما دارند و در زمینه های مختلف توانسته اند ابعاد فراوانی از زندگی ما را پوشش دهند و کار را برای ما راحت تر کنند، به خصوص کارهایی که باید به وسیله رایانه های شخصی در گذشته انجام می شد ولی اکنون به کمک یک گوشی هوشمند می توان اکثر آن ها را انجام داد. حال، نظر شما در رابطه با این اپلیکیشن ها و کاربرد آن ها چیست؟ آیا سابقه کار کردن با هر کدام را دارید؟ اگر نه، بیشتر جذب کدام یک از آن ها شده اید؟ نظرات خود را در این زمینه به اشتراک بگذارید.

راستی، دوست دارید بعدتر به سراغ معرفی اپلیکیشن های کدام حوزه برویم؟ حتماً ما را در خدمت رسانی هرچه بهتر به خودتان یاری کنید.

با اقتباس از: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • amir3000 گفت:

    سلام دوست عزیز سایت خوبی دارید در صورت تمایل به هکاری در هر زمینه به سایت http://bestnew.sellfile.ir/ سر بزنید ممنون