سامسونگ حالا ۲۲۴ میلیارد دلار می ارزد! - تکفارس 
سامسونگ حالا ۲۲۴ میلیارد دلار می ارزد! - تکفارس 

سامسونگ حالا ۲۲۴ میلیارد دلار می ارزد!

عرفان کرد
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - 16:00
سامسونگ حالا ۲۲۴ میلیارد دلار می ارزد! - تکفارس 

با وجود مشکلات پیش آمده برای Galaxy Note 7 ، ارزش سهام سامسونگ به بالاترین میزان خود رسیده. با تکفارس همراه شوید

به ماه آگوست بر می گردیم ؛ دو هفته بعد از رونمایی گوشی Galaxy Note 7 ارزش سامسونگ در بازار سهام به ۱۴۸۰ دلار آمریکا رسید که بالاترین میزان این شرکت کره ای ، در تاریخ بود. بعد از این که مشکلات Galaxy Note 7 خود را نشان دادند مشکلات برای سامسونگ شروع شد و با نارضایتی مشتریان و کاهش سرمایه گذاران ، چیزی حدود ۱۴ میلیارد دلار از ارزش سامسونگ کاسته شد.

با وجود از دست دادن ۵ میلیارد دلار به دلیل قطع تولید Note 7 ، سهام سامسونگ توانسه ۹ میلیارد دلار به ارزش سهامش اضافه کند و آن را به بالاترین میزانش برساند. یک دلیل این اتفاق این است که سامسونگ اعلام کرده که نصف پول آزاد در جریان سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ را صرف افزایش سهام بازار و به اشتراک گذاری بازخرید ها خواهد کرد ؛ بنابراین سود سهام سامسونگ در سال ۲۰۱۶ ، ۳۶% افزایش خواهد یافت. سامسونگ این اقدامات را پس از توصیه های Elliott Management ، صندوق تامینی آمریکایی که صاحب ۶% از سهام سامسونگ است ، انجام داد. احتمال می رود که ارزش سهام شرکت سامسونگ به رشد خود ادامه بدهد.

چندی پیش شرکت Elliott Management  از سامسونگ خواسته بود تا برای افزایش ارزش سهام به دو بخش مدیریتی و اجرایی تبدیل شود.

در روز چهارشنبه ، ارزش سهام سامسونگ با ۴.۲% افزایش به میزان ۱۴۹۶.۷۴ دلار آمریکا رسید تا ارزش سامسونگ به ۲۲۴ میلیارد دلار برسد.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.