دوربین Pixel مشکل دارد - تکفارس 
دوربین Pixel مشکل دارد - تکفارس 

دوربین Pixel مشکل دارد

عرفان کرد
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - 16:57
دوربین Pixel مشکل دارد - تکفارس 

مشکلی جدی در گوشی های Pixel نمایان شده که ممکن است موفقیت این گوشی را به خطر بیاندارد. با تکفارس همراه شوید.

جدیدترین گوشی های شرکت گوگل ، Pixel و Pixel XL ، بی نقص نیستند. همه فکر می کردند که پس از گزارشاتی مبنی بر ترک برداشتن گوشی ها ، گوگل تلاشش را بکند تا جلوی هر گونه انتقاد از این گوشی ها را بگیرد.

متاسفانه به نظر می رسد یک مشکل جدید در برخی از گوشی های پیکسل بروز داده است. از آغاز ماه اکتبر ، کاربران به مشکلات مربوط به دوربین هایشان اعتراض می کنند. نظر یکی از کاربران راجع به این مشکل به شما کمک خواهد کرد تا بیشتر با آن آشنا شوید :

دوربین گوشی Pixel XL من یک مشکل بزرگ دارد. در هنگام عکس گرفتن تصویر قفل می شود و خطوط عمودی صورتی/بنفش ظاهر می شوند. همیشه اینگونه نیست اما بعضی اوقات بلوک های بزرگی در سراسر صفحه نمایان میشوند.

این کاربر با مرکز پشتیبانی گوگل تماس گرفت و آن ها نیز به او گفتند که مشکلش با پاک کردن کش (cache) و دیتا و نصب مجدد اپلیکیشن مربوط به دوربین گوشی ، حل می شود ؛ اما با انجام تمام این کار ها ، مشکل همچنان پابرجا است.

از زمانی که این مشکل ، در آغاز ماه اکتبر ، خودش را نشان داد ، کاربران زیادی به گوگل گزارش داده ند ؛ اما متاسفانه گوگل دیگر به سوالات آن ها پاسخ نمی دهد.

خوشبختانه گوگل با تحقیقات پیرامون این مشکل متوجه شده است که این مشکل فقط در نسخه های بین المللی گوشی های Pixel و Pixel XL پیدا می شود. قابل ذکر است که اپلیکیشن های دوربین شخص ثالث نیز این مشکل را برطرف نمی کنند.

هنوز بیانیه ای رسمی از شرکت گوگل در این خصوص صادر نشده است و باید صبر کرد و دید که آیا آن ها راه حلی برای رفع این مشکل پیدا می کنند ، یا خیر.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.