Spotify در مسیر سود دهی در سال ۲۰۱۷ - تکفارس 
Spotify در مسیر سود دهی در سال ۲۰۱۷ - تکفارس 

Spotify در مسیر سود دهی در سال ۲۰۱۷

امیر پاکپور
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - 23:41
Spotify در مسیر سود دهی در سال ۲۰۱۷ - تکفارس 

در یک مصاحبه، یکی از سرمایه گذاران شرکت Spotify خبر از سود دهی این شرکت در سال ۲۰۱۷ داده در ادامه با تکفارس همراه باشید.

وقی در باره ی خدمات پخش موسیقی صحبت میکنیم، انتخاب های متنوع و زیادی وجود دارند. با وجود این که Apple و Google Play Music طرفداران خود را دارند که همچنین در حال افزایش اند ، Spotify بزرگ ترین و پرطرفدار ترین گزینه ایست که وجود دارد. تمرکز این شرکت به صورت مداوم  و از زمان شروع کار بر روی افزایش گستره و حضور به عنوان یک سرویس پخش موسیقی بوده است. ودر حالی که این پلتفرم نسبت به زمانی که شروع به کار کرد قطعا رشد کرده و بزگ تر شده ، زمانی که از دیدگاه مالی به این پلتفرم نگاه میکنیم ، مسائل آن قدر ها هم خوب به نظر نمی رسد.

با وجود حضور در بیش از ۶۰ مارکت مختلف و بیش از ۴۰ ملیون مشتری، Spotify از زمان شروع کار به صورت منظم هر ۳ ماه گزارش کرده که در حال از دست دادن سود است. هر پولی که توسط کمپانی بدست می آید، فورا خرج لایسنس های مربوط به پخش موسیقی و گسترش خدمات شرکت میشود. اما در یک مصابحه اخیر  Reuters با Par-Jorgen Parson ( عضو شرکت سرمایه گذاری Northzone و سرمای گذار اولیه از Spotify ) اوضا برای کمپانی امید وار کننده تر به نظر می رسد.

در محاصبه Parson این نکته را تکرار کرد ک تمرکز کمپانی تا حد ممکن  بر روی کشترش شرکت بوده. اگر چه، وقتی از او پرسیده شد که آیا کمپانی قادر به سوددهی در سال ۲۰۱۷ خواهد بود یا نه، Parson پاسخ داد که حتما این اتفاق خواهد افتاد. این یک خبر بزرگ برای این کمپانیست، و اگر Spotify واقعا قادر به تولید سود در سال آینده است، این به باید به کمپانی در گسترش خدمات پخش موسیقی  کمک کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید