رسمی ؛ بازگشت نوکیا به بازار گوشی های هوشمند - تکفارس 
رسمی ؛ بازگشت نوکیا به بازار گوشی های هوشمند - تکفارس 

رسمی ؛ بازگشت نوکیا به بازار گوشی های هوشمند

عرفان کرد
۱۲ آذر ۱۳۹۵ - 17:16
رسمی ؛ بازگشت نوکیا به بازار گوشی های هوشمند - تکفارس 

شرکت  HMD Global رسما اعلام کرد که نوکیا به بازار گوشی های هوشمند بازخواهد گشت. با تکفارس همراه شوید.

وقتی مایکروسافت حقوق مربوط به دستگاه ها و سرویس های نیوکیا را خریداری کرد و فورا آن را راه انداخت ، بخشی در قرارداد امضا شده قرار داد که هیچ گوشی مربوط به برند نوکیا تا ۳۰ ماه عرضه نشوند. در سپتامبر امسال ، این ۳۰ ماه به پایان رسید و به زودی لوگوی شرکت نوکیا بر روی گوشی های اندروید درج خواهد شد.

در بهار امسال مایکروسافت تمام حقوق مربوط به نوکیا را به شرکت فنلاندی HMD Global فروخت. اکنون این شرکت فنلاندی قصد دارد با کمک یک شرکت تبلیغاتی انگلیسی ، شروع به تولید گوشی های نوکیا بکند. چند روز پیش متوجه شدیم که HMD Global برای نخستین بار در نمایشگاه MWC 2017 حضور خواهد داشت.

شرکت HMD Global طی یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که طی یک قرارداد ۱۰ ساله مخصوص مالکیت برند تجاری نوکیا ، شرکت نوکیا باز هم به فنلاند برگشته است و اولین گوشی هوشمند جدید نوکیا در نیمه اول ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. احتمالا برای شروع مجدد ، نوکیا دو گوشی ۵.۱ اینچی و ۵.۵ اینچی عرضه خواهد شد. گوشی بزرگتر ، یعنی D1C ، احتمالا کیفیت صفح نمایش ۱۰۸۰p خواهد داشت و با تراشه Snapdragon و حافظه رم ۳ گیگابایتی عرضه خواهد شد. شرکت فنلاندی همچنین قول داده است که گوشی های بیشتری را تا آخر ۲۰۱۷ عرضه کند.

شرکت HMD Global تصمیم گرفته تعدادی از مدیران سابق نوکیا و مدیر اجرایی شرکت Foxconn را در کادر مدیریت جدیدش قرار دهد. گروه نوکیا به شرکت HMD برای بازگشتش به بازار گوشی های هوشمند تبریک گفته. مدیرعامل اجرایی HMD نیز در نامه ای احساسی گفت:

امروز یک روز بزرگ و خوشحال کننده برای ما است. نوکیا یکی از بزرگترین و خاطره انگیز ترین برند های جهانی در دهه های گذشته بوده است. هیجان معرفی مجدد این شرکت محبوب و شناخته شده به بازار گوشی های هوشمند مسئولیت ما را سنگین تر می کند. با توجه به نگاه های مثبت این چند وقت اخیر ، ما خوشحالیم که قرار است قسمت بعدی داستان نوکیا را بسازیم. این یک فرصت عالی برای ما است تا بتوانیم اعتبار نوکیا که زبانزد خاص و عام بوده را بازگردانیم. گروه پرشور و با استعداد ما قول می دهد تا یک گوشی نوکیا زیبا ، مطمئن و لذت بخش را برای مشتریان سرتاسر دنیا طراحی کند.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید