بازی با لگو های مجازی در Daydream VR - تکفارس 
بازی با لگو های مجازی در Daydream VR - تکفارس 

بازی با لگو های مجازی در Daydream VR

امیر پاکپور
۱۲ آذر ۱۳۹۵ - 23:21
بازی با لگو های مجازی در Daydream VR - تکفارس 

نرم افزاری جدید برای پلتفرم Google Daydream منتشر شده. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

Google Daydream یکی از جدید پلتفرم های VR  است که به تازگی وارد بازار شده. اما در حال حاضر با نواقصی از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری روبه روست و از هر دو نظر محدودیت هایی دارد. تعداد کمی از گوشی های هوشمند امکان پشتیمانی از این پلتفرم را دارند و  Daydream View ،که هدست رسمی خود گوگل است  هنوز وارد بازار نشده پس نرم افزار های این سیستم از تنوع زیادی بر خوردار نیستند. احتمالا در سال ۲۰۱۷ شاهد سخت اقزار های بیشتری خواهیم بودکه از این پلتفرم پشتیبانی میکنند، اما بخش نرمافزاری همین حالا هم در حال پیشرفت است.

نام جدید ترین نرم افزار برای Daydream، اپی به نام LEGO Brickheadz است. اگرچه به نظر نمیرسد که این بازی یک ایده ی انقلابی جدید باشد، اما شکی نیست که میتواند بساری از علاقه مندان به لگو را سرگرم کند. برند Brickheadz اوایل امسال و با همکاری دو شرکت بزگ مارول و دیسی معرفی شد. با این که اساب بازی های فیزیکی Brickheadz تا سال آینده به بازار عرضه نمی شوند، اما شما می توانید با مدل های مجازی آن ها در این اپ بازی کنید.

LEGO Brickheadz  به شما اجازه میدهد که فیگور های Brickheadz خودتان را بسازید و با ساختن مدل هایی که بازی از شما می خواهد شخصیت های جدید را باز کنید. این یک تجربه ی vr است که احتمالا برای مخاطبی جوان تر ساخته شده. اما با این که مخاطب بزرگ سال، مخاطب مود هدف سازندگان این بازی نیستند اما آ ن ها هم از گیم پلی این بازی لذت خواهند برد.

این بازی در حال حاضر از گوگل پلی قابل دانلود است، اما بازی را با احتیاط  دانلود کنید، چرا که بازی با تگ Unreleased ارائه شده و ممکن است در هنگام اجرا با باگ های زیادی روبه رو شوید

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید