مدیر اجرایی جدید ، شروعی جدید برای گوشی های LG - تکفارس 
مدیر اجرایی جدید ، شروعی جدید برای گوشی های LG - تکفارس 

مدیر اجرایی جدید ، شروعی جدید برای گوشی های LG

عرفان کرد
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - 11:19
مدیر اجرایی جدید ، شروعی جدید برای گوشی های LG - تکفارس 

پس از ضرر های پیاپی بخش موبایل LG ، این شرکت تصمیم گرفته مدیر اجرایی جدیدی استخدام کتد. با تکفارس همراه باشید.

گوشی های هوشمند فوق العاده زیادی در سال ۲۰۱۶ عرضه شدند. Galaxy S7 که توانست تمام مشکلات S6 را برطرف کند ، گوشی جدید Moto Z که همه را با خط تولید Moto Mods آشنا کرد و OnePlus 3/3T که توقعات را نسبت به یک گوشی ۴۰۰ دلاری بالا برد. همه اینها گوشی ها توانستند تغییراتی بزرگی در عرصه گوشی های هوشمند به وجود بیاورند ؛ اما وقتی به سال ۲۰۱۶ نگاه می کنیم ، یک شرکت است که نتوانسته توقعات را براورده کند و موفقیت چندانی نداشته. آن شرکت LG است. در سال ۲۰۱۶ شرکت LG دو مدل گوشی عرضه کرد ؛ G5 و V20 . هیچ کدام از این گوشی ها نتوانستند در بازار گوشی های هوشمند موفقیت چندانی کسب کنند. G20 که گوشی بی زرق و برقی بود که نتوانست مشتریان را راضی کند و V20 که همزمان با iPhone 7 اپل عرضه شد. ناتوانی این گوشی ها در رقابت با رقیبان قدرتمند بازار گوشی های هوشمند باعث شد تا LG نسبت به سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ ، ۲۳ درصد کاهش فروش داشته باشد. برای جبران این ضرر ها شرکت LG تصمیم گرفته است مدیرعامل اجرایی جدیدی استخدام کند تا شاید اوضاع را بهبود بخشد.

مدیر عامل اجرایی جدید ، جو سئونگ جین (Jo Seong-jin) در حالی این مسئولیت را پذیرفته که پیش از این LG سه نفر مختلف را برای این سمت انتخاب کرده بود. جو جئونگ جین از سال ۲۰۱۳ رئیس بخش لوازم خانگی LG بوده و نقش پررنگی در افزایش ۲۵% سود این شرکت در سال ۲۰۱۵ داشته.

به نظر می رسد که سئونگ جین کاملا بر کارش مسلط است و بتواند مشکلات LG را حل کند. گزارشات نشان از این دارند که بخش موبایل LG برای ۶ سه ماهه پیاپی هیچ سودی نداشته و تغییر مدیر اجرایی احتمالا تصمیم درستی بوده باشد.

بنا بر اعلامیه رسمی LG :

گروه LG Electronics تصمیم گرفته است جو را به عنوان تنها مدیر اجرایی بخش موبایل انتخاب کند. شخصیت و تصمیم گیری های جذاب او برای عرضه محصولات جدید و تاثیر او در درآمد های شرکت برای همه ثابت شده است.

سال آینده گوشی هایی همچون GG و V30 توسط LG عرضه خواهند شد. با وجود یک مدیر اجرایی جدید باید امیدوار باشیم که باز هم گوشی های هوشمند LG بتوانند مانند سالیان گذشته ، ما را هیجان زده کنند.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید