در آینده نزدیک ، آیفون قادر به تشخیص محیط های خطرناک - تکفارس 
در آینده نزدیک ، آیفون قادر به تشخیص محیط های خطرناک - تکفارس 

در آینده نزدیک ، آیفون قادر به تشخیص محیط های خطرناک

عرفان کرد
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - 14:16
در آینده نزدیک ، آیفون قادر به تشخیص محیط های خطرناک - تکفارس 

وقتی درباره نوآوری حرف میزنیم ، سرکت های تولید کننده گوشی هوشمند کمی هستند که توان رقابت با اپل را دارند. در حالی که سال آینده به دهمین سالگرد گوشی های آیفون می رسیم ، شایعاتی زیادی از ویژگی های جدید نسل بعدی آیفون به گوش می رسد. روز پنجشنبه مدارک جدیدی منتشر شد که خبر از سورپرایز اپل برای سال ۲۰۱۷ میدهد. با تکفارس همراه شوید.

طبق این مدارک یک سنسور محیطی ممکن است درون اسپیکر گوشی قرار بگیرد. این سنسور می تواند شرایط محیط را بسنجد و با تحلیل محیط اطراف به کاربر هشدار دهد. در تصاویر منتشر شده قرار است سنسور جاسازی شده در اسپیکر با دریافت و تحلیل مقدار کمی از گاز یا آب موجود در محیط ، در صورت وجود مشکل به کاربر هشدار دهد.

اپل همچنین قصد دارد سنسور های مختلفی را برای این قسمت انتخاب کند ؛ مانند سنسور های اکسیژن ، مواد زیستی ، دما ، کربن مونوکسید یا کربن دی اکسید ، اوزون ، رطوبت و گاز های مختلف.

هرچند که هنوز معلوم نشده این تکنولوژی از چه زمانی مورد استفاده قرار می گیرد ، اما استفاده از آن می تواند قدم بزرگی در نوآوری های شرکت اپل باشد. داشتن اطلاعات راجع به شرایط محیطی می تواند برای بیماران و حتی محققان بسیار مفید واقع شود. شاید هم این تکنولوژی کمکی برای کاهش آلودگی کحیط زیست باشد.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید