علت خرابی باتری های iPhone 6s - تکفارس 
علت خرابی باتری های iPhone 6s - تکفارس 

علت خرابی باتری های iPhone 6s

امیر پاکپور
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - 21:42
علت خرابی باتری های iPhone 6s - تکفارس 

اپل به تازگی پرده از دلیل خرابی باتری بعضی از آیفون های ۶s برداشته. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

چندی پیش خبری در رابطه با  مشکلی که بعضی از صاحبین گوشی های  Apple iPhone 6s با آن رو به رو شده اند منتشر کردیم. گوشی هایی که این مشکل را داشتند در روز های بین ماه های سپتامر و اکنبر سال ۲۰۱۵ ساخته شده اند و دارای شماره سریال مشخص می باشند. اپل هم اعلام کرد که به تمام مشتریانی که با این مشکل روبه رو شدند و شماره سریال کوشیشان در این بازه قرار می گیرد، خدمات تعویض باتری رایگان ارائه دهد. این مشکل زمانی اتفاق می افتد که نشانگر باتری به شما میگوید که هنوز ۳۰ درصد شارژ دارید اما گوشی ناگهان خاموش می شود و تا زمانی که دستگاه را  به شارژر متصل نکنید دوباره روشن نمی شود و زمانی که گوشی را به شارژر وصل میکند باز نشانگر ۳۰ درصد از باتری را پر نشان می دهد.

هماطور که قبلا به شما گفتیم، کاربران باید برای این که ببینن مشمول خدمات تعویض باتری می شوند یا نه باید به وبسایت Apple’s support مراجعه کنند و شماره سریال گوشی خود را در قسمت مشخص شده تایپ کنند. اپل همچنین اعلام کرد که از تمام کسانی که قبل از این اعلام رسمی اپل گوشی خود را در یکی از  مغازه هایی که نماینده رسمی اپل نیستد عوض کرده اند حمایت می کند و هزینه های آن ها را نیز پرداخت میکند.

اپل همچنین در باره ی علت این موضوع سخن گفت و در وبسایت چینی خود پرده از این ماجرا برداشت. اپل اعلام کرد که دلیل خرابی برخی از این آیفون ها تماس باتری آن ها با هوای محیط و بیشتر از حد مجاز بوده. و این باعث شده که سلول های این باتری ها زود تر از حد معمول از بین روند.

اپل همچنین اشاره کرد که باتری های آیفون به گونه ای طراحی شده اند که در شرایط خاصی که معمولا باعث پایین آمدن ولتاژ باتری می شود و به سخت افزار های الکترونیکی ئاخل گوشی اسیب میرساند خاموش شوند. این ممکن است در شرایط اب و هوایی بسیار سرد اتفاق افتد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.