دنیای ورزش، دنیای بازی، دنیای موبایل! | معرفی ۵ بازی ورزشی برتر گوشی های هوشمند - تکفارس 
دنیای ورزش، دنیای بازی، دنیای موبایل! | معرفی ۵ بازی ورزشی برتر گوشی های هوشمند - تکفارس 

دنیای ورزش، دنیای بازی، دنیای موبایل! | معرفی ۵ بازی ورزشی برتر گوشی های هوشمند

دانیال دهقانی
۱۹ آذر ۱۳۹۵ - 22:07
دنیای ورزش، دنیای بازی، دنیای موبایل! | معرفی ۵ بازی ورزشی برتر گوشی های هوشمند - تکفارس 

طرفداران بازی های ورزشی هیچ اعتراضی را نمی توانند به شرکت های سازنده بازی های موبایل وارد کنند، چرا که آن قدر بازی های ورزشی با کیفیت و متنوع برای گوشی های هوشمند عرضه شده که تقریبآً می توان یک بازی مربوط به هر رشته ورزشی را پیدا کرد! قدرت گوشی های هوشمند امروزی به قدری است که بتوانیم یک تجربه واقعی و بسیار جذاب را از بازی ها داشته باشیم که قبلاً بر روی گوشی ها ممکن نبود. پس در ادامه با ما همراه باشید تا ۵ بازی ورزشی برتر گوشی های هوشمند را به شما معرفی کنیم، عناوینی که همگی سه بعدی بوده و از قابلیت کنترل لمسی نیز بهره می برند تا میزان جذابیت شان چندین برابر شود! با ادامه مقاله همراه تک فارس باشید.

MLB Perfect Inning 16

unnamed

بازی MLB Perfect Inning 16 یک محصول رسمی و لایسنس شده انجمن بازیکنان لیگ حرفه ای بیس بال (Major League Baseball Players Association) است. این بازی شامل ورزشگاه ها با قابلیت تنظیم زمان روز و شب است که که با نورپردازی عالی و جزئیات محیطی خیره کننده، بازیکنان Black Edition، یک سیستم مربی و مدیر (Coach & Manager) که تیم شما را به سطح بعدی می برد و رویدادهای کارنامه (Careet Events) که شامل مراحلی برای ساختن یک کارنامه درخشان برای بازیکنان است می شود. این بازی برای هم اندروید و هم آی او اس در دسترس قرار دارد و جالب است بدانید که MLB Perfect Inning 16 عنوانی رایگان است!

دانلود این بازی برای اندروید

دانلود این بازی برای آی او اس

WTG Golf Game

unnamed12

بازی WTG Golf اکنون شامل مسابقات آزاد مجازی آمریکا ۲۰۱۶ (۲۰۱۶ Virtual U.S. Open) و زمین های معروف ورزش گلف می شود. بازی بازان اکنون می توانند در زمین های فرانت ناین پبل بیچ (Front 9 of Pebble Beach) و سنت اندروز مسابقات آزاد قهرمانی ۲۰۱۵ (St Andrews of the 2015 Open Championship) در کنار بندن دانز (Bandon Dunes) و چمبرز بِی (Chambers Bay) از PGA Tour با ضربات جدیدی بازی کنند که تجربه ای نو است. این شبیه ساز ورزش گلف شامل بازی های کامل گلف است و از لحاظ تکنولوژی سه بعدی و جی پی اس (GPS) لحاظ شده در بازی، بهترین انتخاب به شمار می رود. این بازی نیز به طور کاملاً رایگان در دسترس کاربران اندروید و آی او اس قرار دارد.

دانلود این بازی برای اندروید

دانلود این بازی برای آی او اس

Table Tennis Touch

unnamedsa

بازی Table Tennis Touch شامل گرافیک با کیفیت و کنترلی لمسی و ساده است، که در کنار آن ها حالت های مختلف برای بازی و یک گیم پلی سرعتی و واقع گرایانه تعبیه شده است. شما می توانید در قالب یک بخش Career نیز به تجربه بازی بپردازید که شامل لیگ ها، تورنومنت ها و رویداد های ویژه است. حتی در بازی مینی گیم ها هم وجود دارند، که شامل ۱۳ چالش متنوع و خاص پینگ پنگی نظیر Half Table، Skittles و Accuracy Zones می شود. بخش چند نفره نیز به عنوان یک گزینه قابل توجه دیگر پیش روی شما قرار دارد، با وجود قابلیت شرکت در چالش با دوستان چه به صورت محلی و چه به صورت آنلاین. راکت های بازی نیز همگی قابل شخصی سازی هستند و بیش از ۳۰ طرح مختلف برای آن ها وجود دارد، و لازم به ذکر است که این عنوان شبیه سازی مرتبه جدیدی از واقع گرایی را به شما خواهد شناساند و در آن مکان های پر زرق و برق، فیزیکی واقع گرایانه و هوش مصنوعی بسیار خوبی نیز تعبیه شده است. این بازی با قیمت ۲.۹۹ دلار برای اندروید و آی او اس در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

دانلود این بازی برای اندروید

دانلود این بازی برای آی او اس

FIFA Mobile Football

6_fifa_mobile_football

با در دسترس بودن برای اندروید و آی او اس، نسخه جدید FIFA Mobile Football به شما اجازه می دهد تا تیم خود را مدیریت کنید، به صورت رو در رو بازی کنید و با به روز رسانی های روزانه محتویات جدیدی دریافت کنید. این بازی از ابتدا و به صورت کامل برای گوشی های هوشمند توسعه یافته و حجمی کمتر از ۱۰۰ مگابایت هم دارد. با این حال، فیفای جدید هنوز هم بیش از ۳۰ لیگ، ۶۵۰ تیم واقعی و ۱۷ هزار بازیکن واقعی را در خود جای داده است.

شما می توانید تبدیل به مربی تیم مورد علاقه خود شوید، یک ترکیب بزرگ تر و بهتر برای آن بسازید، تغییرات ترکیب اصلی را در آخرین لحظات انجام دهید، و تاکتیک های تیم را قبل از آغاز هر بازی مورد تغییر قرار دهید. همچنین شما می توانید به مقدار نامتناهی با تیم خود بازی کنید، و به کمک کنترل بهبود یافته و گیم پلی جذاب تر تیم خود را همواره قدرتمند نگه دارید.

این بازی همچنین شامل قابلیت رویدادهای زنده (Live Events) که به صورت ساعتی تغییر می کنند نیز می شود که شرکت در آن ها به شما شانس کسب کردن جایزه ها، پک ها و آیتم های مربوط به بازیکنان را می دهد. برای اولین بار، شما می توانید در لیگ ها نیز شرکت کنید، تجربه ای اجتماعی که به شما اجازه می دهد تا به دوستان و دیگر بازی بازان از سر تا سر دنیا بپیوندید و از تجربه بازی لذت ببرید. شما می توانید مهارت های خود را در لیگ های بین المللی محک بزنید یا با رقابت کردن در مسابقات جهانی در لیدربورد (Leaderboard) سطح خود را ارتقا داده و برای کسب رتبه های جهانی برتر به جدال بپردازید. این بازی برای اندروید و آی او اس به طور رایگان در دسترس قرار دارد.

دانلود این بازی برای اندروید

دانلود این بازی برای آی او اس

NBA 2K 16

4_nba_2k16

بازی NBA 2K 16 به طور کامل شامل بخش های My Career، Blacktop و حالت های مربوط به بخش Season می شود و علاوه بر آن موسیقی های جدیدی هم که حاصل کار دی جی های معروفی چون دی جی ماستارد (DJ Mustard)، دی جی خالد (DJ Khaled) و دی جی پریمیر (DJ Premier) هستند نیز به بازی اضافه شده اند. بازی گرافیکی ارتقا یافته و مدل هایی پیشرفته تر برای بازیکنان را ارائه می دهد، در آن انیمیشن ها و حرکات طبیعی تری برای بازیکنان تعبیه شده و به واسطه سیستم کنترل جدید بازیکنان اکنون هدایت آن ها از همیشه جالب تر است و بازی بر روی دستگاه هم به شکل بهینه تر و بهتری اجرا می شود. حالا تیم های اروپایی نیز در بازی وجود دارند، و در کنار آن هم NBA 2K Store به شما کیت های لباس جدید، تجهیزات، سالن ها و محتویات جدیدی را نیز ارائه خواهد داد. این بازی برای اندروید و آی او اس در دسترس قرار دارد و قیمت آن هم ۷.۹۹ دلار است.

دانلود این بازی برای اندروید

دانلود این بازی برای آی او اس

نظر شما در رابطه با این مقاله و بازی های معرفی شده در آن چیست؟ آیا هیچ کدام از آن ها را تجربه کرده اید؟ با توجه به قیمت ها، کدام یک را بیشتر دوست دارید تجربه کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

با اقتباس از: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.