بلک بری نرم افزار DTEK را آپدیت می کند - تکفارس 
بلک بری نرم افزار DTEK را آپدیت می کند - تکفارس 

بلک بری نرم افزار DTEK را آپدیت می کند

امیر پاکپور
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - 22:19
بلک بری نرم افزار DTEK را آپدیت می کند - تکفارس 

به تازگی بلک بری برای برطرف کردن باگی بزرگ در نرم افزار امنیتی خود، آپدیت جدیدی منتشر کرده. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

بلک بری اعلام کرد که نرم افزار امنیتی خود، DTEK را در گوگل پلی آپدیت کرده است. در حال حاضر، این اپلیکیشن  با سه گوشی اندرویدی جدید بلک بری یعنی  BlackBerry Priv، BlackBerry DTEK50 و BlackBerry DTEK60  کار می کند. اپ  DTEK برسی می کند که امنیت گوشی چه قدر است و آن را با عباراتی مانند Excellent، Fair و یا Poor ارزیابی می کند. هدف این ارزیابی آن است که به کاربران کمک کند تا به بالا ترین سطح امنیت برسند.

یکی از عواملی که در امتیاز دهی امنیت گوشی موثر است، مقدار ضعف و یا قدرت پسورد هاییست که از اطلاعات کاربر محافظت می کنند. همچنین اگر داده های کاربران کد گزاری شده باشند امتیاز بیشتری کسب می کنند. این نرم افزار در پیدا کردن نقاط ضعف امنیتی نیز به کاربر کمک می کند.

به تازگی اپدیت چدیدی منتشر شده است که به گفته ی بلک بری باگ های نرم افزار فعلی را حذف میکند و کار کرد اپلیکیشن را ارتقا می دهد . گفته شده که این آپدیت به منظور از بین بردن یک باگ بزرگ در DTEK منشر شده. این باگ باعث می شد که اپ به کاربران هشدار دهد که گوشی  مشکی جدی با سیستم عامل دارد، در صورتی که هیچ مشکلی در واقع وجودنداشت. به علت این باگ،  DTEK امنیت گوشی را ضعیف و در معرض خطر  ارزیابی می کرد.

بی شک این یک خبر مهم برای کاربران این نرم افزار است، چرا که اگر کاربر نتواند به ارزیابی این اپ اعتماد کند، دیگر چگونه می نواند بفهمد که کدام بخش گوش داری ضعف های امنیتیست که باید برطرف شود؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.