بالاخره روی اندروید ؛ Samorost 3 در پلی استور گوگل - تکفارس 
بالاخره روی اندروید ؛ Samorost 3 در پلی استور گوگل - تکفارس 

بالاخره روی اندروید ؛ Samorost 3 در پلی استور گوگل

عرفان کرد
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - 19:41
بالاخره روی اندروید ؛ Samorost 3 در پلی استور گوگل - تکفارس 

چندین ماه پس از عرضه در App Store ، بازی Samorost 3 ، طراحی شده توسط آمانیتا دیزاین (Amanita Design) بر روی اندروید عرضه شد. با تکفارس همراه شوید.

Samorost 3 در بهار امسال روی ویندوز و مک عرضه شد و همانطور که از نامش مشخص است ، ادامه سری بازی های Samorost می باشد. خبر خوب این است که داستان این بازی هیچ ارتباطی با دو بازی اول ندارد و در صورت بازی نکردن دو بازی اول این مجموعه مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد.

با این وجود شما همان مقدار از زیبایی ها و جذابیت ها لذت می برید ، که در سایر بازی های Amanita Design یافت می شود. اگر نام Samorost به گوشتان نخورده است ، خوب است بدانید که آن ها بازی هایی ماجراجویانه و کاوشگرانه هستند که ذهن کاربران را به چالش می کشند.

بعضی از موجودات این بازی ممکن است برای شما عجیب به نظر برسند چرا که شما یک گنوم فضایی را کنترل می کنید که از قدرت فلون جادویی اش استفاده می کند تا در فضا سفر کند و به دنبال راز ها و اسرار آن می رود.

Samorost 3 به بازیکنان اجازه خواهد داد که به ۹ جهان مختلف سفر کنند که هر کدام از آن ها چالش های زیبا و سرگرم کننده ای دارد. انتخاب های آمانیتا دیزاین در موسیقی و صدای این بازی نیز قابل تحسین است.

این بازی هم اکنون در پلی استور گوگل در دسترس کاربران است و قیمتی آن ۴.۹۹$ است.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید