این داستان ادامه دارد ؛ مشتریان Note 7 به دنبال خسارت بیشتر - تکفارس 
این داستان ادامه دارد ؛ مشتریان Note 7 به دنبال خسارت بیشتر - تکفارس 

این داستان ادامه دارد ؛ مشتریان Note 7 به دنبال خسارت بیشتر

عرفان کرد
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - 16:55
این داستان ادامه دارد ؛ مشتریان Note 7 به دنبال خسارت بیشتر - تکفارس 

سامسونگ قصد گروه حقوقی Lee & Ko را استخدام کرده است تا جلو خسارت های بیشتر را بگیرد. با تکفارس همراه شوید.

به نظر می رسد که ماجرای Note 7 سامسونگ همچنان ادامه دارد. شرکت کره ای با یک گروه حقوقی به نام Lee & Ko توافق کرده تا پرونده شکایت ۲۴۰۰ مشتری کره ای ، که در خواست غرامت ۵۰۰ هزار وونی (۴۲۶ دلار آمریکا) از سامسونگ دارند ، را بررسی کند. این مشتریان به دلیل مدت زمان تعویض گوشی ها و استرس و اختلال روانی که بر اثر این حوادث به آن ها وارد شده ، خواستار خسارت از شرکت سامسونگ شده اند.

علاوه بر این ، شرکت حقوقی مسئول بررسی پرونده ۵ شکایت خصوصی دیگر است که مشتریان آسیب های فیزیکی از جمله سوختگی را گزارش داده اند. مجموع این غرامت ها به ۴۲ میلیون وون کره جنوبی (۳۵۸۰۰ دلار آمریکا) می رسد.

یکی از این شاکیان خصوصی به نام لی ، گفته است که این شرکت از پذیرش هر گونه مسئولیت در برابر انفجار گوشی Note 7 سر باز زده و او را مقصر این ماجرا دانسته. او از اولین کسانی است که این مشکل را گزارش داده است :

وقتی این اتفاق را به سامسونگ گزارش دادم ، شرکت دلیلش را عامل بیرونی دانست و مرا مقصر به دلیل این اتفاق سرزنش کرد.

سامسونگ اما بر این نظر است که تمام کار های لازم برای تاوان اشتباهاتش را انجام داده است. شرکت کره ای در نامه ای کتبی به دادگاه مربوطه نوشته است که :

ما به اندازه کافی به مشتریان Note 7 خسارت داده ایم. آسیب هایی که مشتریان از آن نام می برند قابل تحمل هستند. ما تمام محصولات را پس گرفته ایم ، که بیش از ۸.۵ میلیارد دلار آمریکا برای ما ضرر داشت ، تا خطر های ممکن برای مشتریان را به حداقل برسانیم.

خسارتی که شرکت سامسونگ به مشتریان داده است شامل یک تخفیف ۱۰۰۰۰۰ وونی (۸۶ دلاری) برای خرید از سامسونگ و امکان خرید Galaxy S8 با نصف قیمت می باشد.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.