مشکلات جدید گریبان گیر آیفون - تکفارس 
مشکلات جدید گریبان گیر آیفون - تکفارس 

مشکلات جدید گریبان گیر آیفون

عرفان کرد
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - 17:38
مشکلات جدید گریبان گیر آیفون - تکفارس 

حدود چند ماه پیش بود که انفجار گوشی های Note 7 سامسونگ  توانسته بود هاله ای دربرابر مقایسه ها برای iPhone به وجود بیاوررد. اکنون اما نوبت به گوشی های شرکت اپل رسیده تا مشکلات را تجربه کند. با تکفارس همراه شوید.

بعضی از دستگاه های آیفون ۶ با مشکلات لمس صفحه نمایش رو به رو هستند که به “Touch Disease” معروف است و هزینه تعمیر آن ۱۴۹ دلار است. علاوه بر این بعضی از گوشی های آیفون ۶s که در پاییز ۲۰۱۵ تولید شده بودند با مشکلات باتری مواجه شده اند. این گوشی های پس کاهش شارژ باتری به ۳۰% خود به خود خاموش می شوند. برای رفع این مشکل نیز باید به سایت اپل مراجعه کنید و ببینید که آیا شما شامل این گروه می شوید یا خیر.

جدیدترین مشکل آیفون که در انجمن های پشتیبانی اپل مورد بحث کاربران قرار گرفته ، فریز شدن اپلیکیشن تماس آن ها است. به طوری که کاربران دیگر قادر به برقراری تماس نیستند. این مشکل با عرضه آپدیت ۱۰.۱.۱ سیستم عامل iOS آغاز شد و تنظیم مجدد نرم افزاری و گوشی نیز آن را رفع نمی کنند.

یکی از کاربران این انجمن که صاحب آیفون ۷ است اینگونه مشکلش را توصیف می کند :

من یک آیفون ۷ جدید دارم. اپلیکیشن تماس من دفعات زیادی فریز می شود و مجبور به بستن برنامه با می شود. آیا شما نیز چنین مشکلی دارید؟ کسی می داند چگونه باید آن را بر طرف کرد؟ نرم افزار من به روز است و تازه به ۱۰.۱.۱ آپدیت کرده ام.

اپل هنوز این موضوع را بررسی نکرده است و این همان کاری است که با مشکلات “Touch Disease” و “BatteryGate” انجام داد. کاربران آیفون باید امیدوار باشند که آپدیت ۱۰.۲ سیستم عامل iOS مشکلاتشان را رفع کند.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.