s8 بدون جک هدفون - تکفارس 
s8 بدون جک هدفون - تکفارس 

s8 بدون جک هدفون

امیر پاکپور
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - 23:17
s8 بدون جک هدفون - تکفارس 

شایعه ای جدید در باری گوشی جدید سامسونگ منتشر شده. در ادامه با تکفارس همراه باشید

دنیای تکنولوژی شگفت زده شد زمانی گه اپل گوشی iPhone 7 را بدون جک هدفون وارد بازار کرد. این بدان معنا بود که شما دیگر امکان اتصال هدفون موردعلاقه تان ویا اسپیکر های اکسترنال را به گوشی نداشتید. و حتی نم نوانستید گوشی را با کابل AUX به خودروی خود وصل کنید. اما این همچنین به این معنی بود که باتری بزرگتری داخل گوشی گنجانده شده بود.

و حالا گفته شده که  گوشی  Samsung Galaxy S8 که احتمالا در سال ۲۰۱۷ روانه ی بازار خواهد شد نیز همین رویه را دنبال می کند. در یک شایعه،که سه ماه قبل از مو جود شدن گوشی منتشر شد، آمده که این گوشی دارای جک ۳.۵ میلی متری هدفون نخواهد بود. به جای آن Galaxy S8 نتها با یک USB-C، که امکان انتقالات داده با سرعتی بالا را به کاربر می دهد همراه خواهد بود. و احتمالش زیاد است که در سال ۲۰۱۷ هدفون های زیادی نیز با قابلیت اتصال به USB-C روانه ی بازار شوند.

کمبود جک هدفون در Galaxy S8 احتمالا همان مزایا و معایب موجود در iPhone 7 را به همراه خواهد داشت. شما امکان استفاده از هدفون های سیمی خود را ندارید اما در عوض سامسونگ فضای بیشتر برای استفاده از یک باتری بزرگتر و احتمالا چیز هایی که در تصور ما نمی گنجد را خواهد داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید