شایعات جدید پیرامون Galaxy S8 - تکفارس 
شایعات جدید پیرامون Galaxy S8 - تکفارس 

شایعات جدید پیرامون Galaxy S8

عرفان کرد
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - 21:03
شایعات جدید پیرامون Galaxy S8 - تکفارس 

انتظار می رود که گوشی Galaxy S8 سامسونگ ، فوریه ۲۰۱۷ در کنگره جهانی موبایل (MWC) رونمایی شود. امروز ، حدود سه ماه مانده به MWC 2017 ، شایعات جدیدی درباره این گوشی هوشمند منتشر شده. با تکفارس همراه شوید.

سه شایعه جدید درباره Galaxy S8 به گوشی می رسد. اول اینکه سامسونگ قرار است جک هدفون ۳.۵ میلی متری را کنار بگذارد تا هدفون های بی سیم رو جایگزین هدفون های کنونی اش بکند. این امر به سامسونگ کمک خواهد کرد امکانات بیشتری از جمله باتری قوی تر را برای Galaxy S8 درنظر بگیرد. شایعه دوم این است که سامسونگ کلید اصلی را حذف خواهد کرد و آن را با یک حسگر اثر انگشت که زیر صفحه نمایش جاسازی می شود ، جایگزین خواهد کرد. سوم این که سامسونگ قصد دارد تنظیم پیکسل پینتایل الماسی را کنار بزند و از ترکیب رنگ سنتی RGB استفاده کند که جزئیات تصویر را بیشتر نشان می دهد.

گوشی هوشمند Galaxy S8  از پورت USB-C برای شارژ کردن و سینک کردن دستگاه استفاده خواهد کرد.

با تمام این حرف ها کمی جزئی تر به شایعات نگاه می کنیم. اگر شایعات پیرامون صفحه نمایش درست باشند ، می توان حدس زد که سامسونگ از صفحه نمایش ۴k استفاده نخواهد کرد که می تواند خبری خوبی باشد؛ چرا که جز برای استفاده از واقعیت مجازی ، هیچ نیازی به کیفیت تصویر ۴k برای صفحه نمایش گوشی نیست. حتی تشخیص دادن تفاوت کیفیت Quad HD و Full HD باری بیشتر افراد بسیار سخت است. با تغییر ترکیب رنگ از حالت پینتایل به حالت کلاسیک RGB ، سامسونگ میتواند تعداد پیکس های تصویر را ۵۰% افزایش دهد و آن را به ۱۱۰۵۹۲۰۰ برساند که عدد بسیار بزرگی است.

به بحث حذف جک ۳.۵ میلی متری میرسیم ؛ تصمیمی که هرچند خیلی از افراد را ناراحت خواهد کرد ، می تواند جالب باشد. اینگونه سامسونگ می تواند گوشی کوچکتری و سبک تر با باتری قوی تری در اختیار کاربران قرار دهد. شاید حتی از اسپیکر های هارمن در این گوشی استفاده شود.

در آخر نیز می توان افزود که پورت USB تیپ C باعث می شود گوشی هوشمند Galaxy S8 با Gear VR سامسونگ سازگار باشد. پورت USB-C همچنین به رفع مشکلات شارژ سریع باتری کمک خواهد کرد.

این شایعات می توانند تصویر بهتری راجع به Galaxy S8 به ما بدهند ؛ اما نباید فراموش کرد هیچ یک از این اطلاعات رسمی نشده اند پس تا اواخر فوریه ۲۰۱۷ باید منتظر اعلام رسمی سامسونگ باشیم.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید