تیزر فوق العاده Super Mario Run - تکفارس 
تیزر فوق العاده Super Mario Run - تکفارس 

تیزر فوق العاده Super Mario Run

امیر پاکپور
۱۸ آذر ۱۳۹۵ - 23:24
تیزر فوق العاده Super Mario Run - تکفارس 

تیزر تازه ای از بازی Super Mario Run منتشر شده است در ادامه با تکفارس همراه باشید.

قرار است در کم تر از یک هفته بازی جدید Super Mario برای سیسم عامل آی او اس (ios) منتشر شود. دقیقا در ۱۵ دسامبر امسال، اما  آن هایی که دیگر قادر نیستند برای آمدن بازی صبر کنند از حالا می توانند این بازی را در اپ استور بازی کنند، البته اگر در آمریکا باشند.

به تازگی نینتندو ( Nintendo ) تیزر دیگری برای این بازی منشر کرده است، یک ویدیو سه و نیم دقیقه ای از گیم پلی بازی که به شما نشان میدهد که که بازی به چه شکل خواهد بود.

باز گرداندن بازی های کلاسیک و قدیمی همانند ماریو همیشه کاری چالش برانگیز بوده و هست چراکه مردم نه تنها انتظار یک بازی خوب را دارند، همچنین انتظار دارند که این بازی آن ها را به دوران شیرین کودکی شان باز گردارند.

به همین دلیل است که Super Mario Run یا استقبالی چشم گیر و غیره منتظره در کنفراس اپل ،که چند ماه پیش برگزارشد، رو به روشد. اپل سازنده ی بازی های ماریو یعنی Shigeru Miyamoto را پیش خود داشت. و او بود که رو ی استیچ رفت و این بازی جدید را برای اولین بار معرفی کرد. Super Mario Run قرار است در ابتدا به صورت انحصاری برای آیفون های اپل منتشر شود. این بازی رایگان خواهد بود اما کاربران می توانند نسخه ی کاملا آپدیت شده ی بازی را با پرداخت ۱۵ دلار دانلود کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید