احتمال جدا شدن اپ ها از بازی ها در گوگل پلی - تکفارس 
احتمال جدا شدن اپ ها از بازی ها در گوگل پلی - تکفارس 
احتمال جدا شدن اپ ها از بازی ها در گوگل پلی - تکفارس 

احتمال جدا شدن اپ ها از بازی ها در گوگل پلی

امیر پاکپور
۱۹ آذر ۱۳۹۵ - 19:53
احتمال جدا شدن اپ ها از بازی ها در گوگل پلی - تکفارس 

اکثر کاربران اندرویدی همیشه احساس می کردند که قرار دادن بازی ها و بازی ها در گوگل پلی استور در یک جا مسئله ایست که احتمالا از سوی گوگل نادیده گرفته شده. با این که اپ ها و بازی ها نرم افزار های کاملا مختلفی هستند، هر زمان که کاربر چیزی را در موتور جستچو تایپ می کند در نتایچ بدست آمده، بازی ها و اپ ها با هم و به صورت مختلط نشان داده می شوند. و این امر به هیچ وجه منطقی به نظر نمی رسد.

اگر شما از آن دسته کاربرانی هستید که فکر می کنید جدا کردن این دو دسته با عث می شود که نتایج مرتب تر و منظم تری در زمان جستجو بدست آید. شما خوش شانس هستید، چرا به که به نظر می رسد گوگل هم این بار با شما هم عقیده است. فرمان دار اندروید در حال امتحان طرح جدیدی از اپ استور است که در آن اپ ها و بازی ها در بخش های جدا گانه ای تقسیم بندی شده اند.

اما ظاهرا این هنوز یک طرح در حال پیشرفت است. به نظر می آید که منوی کناری هنوز گزینه ی اپ ها و بازی ها (Apps & Games) را نشان می دهد و ظاهر این طرح جدید برای همه یک سان نیست. برای بعضی بخش های بازی، اپ و سرگرمی نمایش داده می شود و برای بعضی دیگر کتاب، موسیقی و فیلم. جای بخش سرگرمی قرار دارد. و همچنین این تغییرات برای همه ی کاربران مشخص نیست که این نشان می دهد که گوگل هنوز در حال آزمایش در یک مقیاس کوچک است.

احتمالا به زودی گوگل تصمیم خود را می گیرد و این ویژگی چدید را در قالب یک آپدیت جدید برای برای دانلود فرار می دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید