در حال حاضر ۵۰ بر نامه ی جدید برای گوگل دی دریم وجود دارد. - تکفارس 
در حال حاضر ۵۰ بر نامه ی جدید برای گوگل دی دریم وجود دارد. - تکفارس 

در حال حاضر ۵۰ بر نامه ی جدید برای گوگل دی دریم وجود دارد.

امیر پاکپور
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - 18:17
در حال حاضر ۵۰ بر نامه ی جدید برای گوگل دی دریم وجود دارد. - تکفارس 

نرم افزار های جدیدی برای گوگل دی دریم منتشر شده است. در ادامه با تکفازس همراه باشید.

با این که VR یا همان واقعیت مجازی فعلا به جز در زمینه های سرگرمی  کاربرد چندانی ندارد، اما از جالب ترین تکنولوژی های نوین است. این ایده که شما می توانید یکباره از این دنیا خارج شوید و قدم به دنیای دیگری بگذاری وا قعا شگفت انگیز است و بیشتر شبه فیلم های علمی تخیلیست. و همچنین با تشکر از پیشرفت های جدید، این تجربه روز به روز رو به بهبود است.

گوگل دی دریم (Google Daydream ) جدیدی ترین پلتفرم واقعت مجازیست،  که به بازار آمده. و با این که از اکتبر امسال وارد بازار شده، سازندگان زیادی سخت مشغول کار بودند تا مطمئن شوند که محتوای کافی برای اسفاده از این محصول وجود دارد.  اپ ها و بازی های جدیدی به تازگی بزای این دشتگاه منتشر شده است که تعداد کل نرم فزار های این پلتفرم را به به بیش از ۵۰ رسانده. گوگل قول  داده بود که قبل  از آمدن سال جدید به تعداد ۵۰ برسد و با توجه به روند انتشار این اپ ها و بازی ها به نظر می رسد ک گوگل بعضی از بهترین  نرم افزار هارا برای آخر نگه داشته است.

۷ اپ جدید به تازگی در گوگل پلی استور برای دانلود قرار داده شده اند. و حالا برای هر سلیقه ای چیزی در بین اپ ها پیدا می شود. Wands عنوان جدیدیست که کاربران گوگل دی دریم در آن می توانند با کاربران دیگر در یک رقابت جادو گری مبارزه کنند. در  LEGO Brickheadz می توانید با بلوک های لگو بازی کنید و به دوران کو دکی تان باز گردید. و Layers of Fear: Solitude – یکی از بهتربن باری های ترسناک برای PC – بالاخره وارد دنیای VR شده و با این دستگاه قابل اجراست.

عناوین دیگری نیز به بازار آمده اند مانند Gunjack 2: End of Shift ،  HBO VR ، Need for Speed: No Limits VR و Underworld Overlord. البته HBO VR بازی نیست، اما به شما اجازه می دهد که در سینمای مجازی خودتان سریال Game of Thrones را تماشا کنید. که این خود تجربه ای بسیار جالب است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.