احتمال معرفی یک گوشی تاشو در ۲۰۱۷ توسط سامسونگ - تکفارس 
احتمال معرفی یک گوشی تاشو در ۲۰۱۷ توسط سامسونگ - تکفارس 
احتمال معرفی یک گوشی تاشو در ۲۰۱۷ توسط سامسونگ - تکفارس 

احتمال معرفی یک گوشی تاشو در ۲۰۱۷ توسط سامسونگ

امیر پاکپور
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - 19:11
احتمال معرفی یک گوشی تاشو در ۲۰۱۷ توسط سامسونگ - تکفارس 

احتمال دارد که در سال ۲۰۱۷ سامسونگ از یک گوشی تاشو رو نمایی کند. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

بنا به گزارشات تازه منتشر شده، سامسونگ در حال کار بر روی دو گوشی تاشو است و انتظار می رود که یکی از این دو گوشی سال آینده وارد بازار شود. این گوشی ها ممکن است با دو صفحهی نمایش همراه باشند و ممکن است که در  CES و یا MWC از آن ها رو نمایی شود. یک گوشی تاشو که در هنگام  باز شدن تبدیل به یک تبلت می شود آرزویه دیرینه ی این صنعت بوده است. در TechWorld قبلی که در ژوئن برگزار شد لنووو از گوشی پرده برداری کرد که می توانست خم شده و تبدیل به بک دست بند شود. این کمپانی هم چنینی از  تبلتی رونمایی کرد که قادربود به  یک فبلت تبدیل شود. اما هیچ یک از این محصولات در مرحله ی تولید انبوه نبودند.

گوشی تاشو سامسونگ با دو صفحه ی نمایش و یک لولا در وسط به این گوشی اجازه می دهد که در ۳ حالت مختلف قرار گیرد. یکی به این صورت که هردو صفه نمایس  رو به بیرون باشند. یعنی دستگاه یک صفه نمایش در جلو و یکی در پشت داشته باشد. یک حالت دیگر به این صورت است که صفحه نمایش ها رو به روی هم قرار گیرند. این می تواند برای محافظت از صفحه نمایش مورد استفاده قرار گیرد. و در اخرین حالت هم صفحه های نمایش در کنار هم قرار میگیرند و باهم تشکیل یک تبات بزرگ را می دهند.

طبق این گزارش سامسونگ هنوز نمی خواهد که با سرعت تمام به جلو رود و در ابتدا می خواهد میزان تقاضا در بازار را برای چنین گوشی بسنجد و به عموم نشان دهد که گوشی های تاشو چه کاری هایی می توانند انجام دهند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید